اخبار داغ

مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

وجود بیش از یک‌هزار پروژه بلاتکلیف، در چهارمحال و بختیاری/ رد پای چهار دستگاه و اداره دولتی در واگذاری اراضی بلاتکلیف

وجود بیش از یک‌هزار پروژه بلاتکلیف، در چهارمحال و بختیاری/ رد پای چهار دستگاه و اداره دولتی در واگذاری اراضی بلاتکلیف
علی احمدی گفت: ازجمله آسیب‌های کلان شناسایی شده در استان یک هزار و 300 پروژه بلاتکلیف است و شرکت شهرک‌های صنعتی و ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی این استان ازجمله دستگاه‌هایی هستند که زمین برای اجرای طرح واگذار کرده‌اند اما سرمایه‌گذار به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی احمدی مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری در نشست خبری اعضای شورای قضایی چهارمحال و بختیاری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان، اظهار کرد: تعداد بازرسی‌های برنامه‌ای صورت گرفته از سوی این اداره کل 28 مورد است.

وی با اشاره به اینکه 100 پرونده در بازرسی‌های موردی از سوی سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری تشکیل شد، افزود: در مجموع گزارش‌های تهیه و ارسال شده به مبادی ذی ربط جمعا 334 گزارش است.

مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رویکرد این اداره کل حفظ کرامت انسانی، پیشگیری و مقابله با فساد و... است، ادامه داد: 70 درصد از مواردی که اعلام جرم شده به صدور محکومیت منجر شده است و این یعنی بازرسی‌های این سازمان همگی بر مبنای سند و مدرک انجام شده است.

احمدی عنوان کرد: ازجمله آسیب‌های کلان شناسایی شده در چهارمحال و بختیاری یک هزار و 300 پروژه بلاتکلیف است که کلنگ آن‌ها بر زمین زده شده اما بدون هیچگونه توجیه و پشتوانه کارشناسی رها شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی و ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی ازجمله دستگاه‌هایی هستند که زمین برای اجرای طرح واگذار کرده‌اند اما سرمایه‌گذار به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده است.

مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پروژه‌ای در این استان وجود دارد که زمین آن 25 سال پیش واگذار شده است اما همچنان از سوی سرمایه‌گذار بلاتکلیف است.

احمدی یادآور شد: یکی از پروژه‌های بلاتکلیف چهارمحال و بختیاری سد خرسان است، عملیات اجرایی این پروژه 10 سال پیش کلید خورده اما هنوز 5 درصد هم پیشرفت فیزیکی ندارد و تنها هزینه‌ای بر دوش دولت شده است.

وی درخصوص خبر مربوط به کارت پایان خدمت یکی از مدیران کل در چهارمحال و بختیاری و شبهاتی که وجو داشت، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش این خبر به سازمان بازرسی استان واصل شد و چون خبر مربوط به 20 یا 30 سال پیش بود باید با دقت مورد بررسی قرار می‌گرفت.

مدیرکل سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: لذا از حوزه نظام وظیفه اولین استعلام صورت گرفت که در جواب اینگونه آمده بود که درخصوص کارت پایان خدمت این مدیر کل ایراداتی وجود دارد.

احمدی عنوان کرد: اما در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی که صورت گرفت بحث کارت پایان خدمت و مشکلاتی که در این خصوص مطرح بود رد و مستندات کافی برای این مسئله وصول شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه