اخبار داغ

شرایط تیم ملی کشتی فرنگی ایده آل است

اخلاقی: نتایج فرنگی کاران در لهستان و ترکیه قابل قبول بود/ در فاز پرفشار تمرینی هستیم

اخلاقی: نتایج فرنگی کاران در لهستان و ترکیه قابل قبول بود/ در فاز پرفشار تمرینی هستیم
مربی تیم ملی کشتی کشورمان گفت: کشتی گیران ایران ۲ تورنمنت گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره شسرایط تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: وضعیت تیم ملی کشتی خدا را شکر خوب است و هفتمین روز از سیزدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی برای حضور در المپیک توکیو در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اخلاقی درباره برنامه های تیم ملی بیان کرد: هفته گذشته ۲ تورنمنت مهم را پشت سر گذاشتیم و در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم برای مسابقات المپیک را اعزام کردیم که مدعیان به فینال مسابقات رسیدند و نتایج در جام لهستان و البته ترکیه قابل قبول بود. در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه پایان تیم ۱۵ نفره ایران که در ۸ وزن شرکت کرده بود، توسط سجاد عباس پور، محمدرضا مختاری و رامین طاهری در اوزان ۵۵، ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا، پویا دادمرز و حسین اسدی در اوزان ۵۵ و ۶۷ کیلوگرم به مدال نقره و میثم دلخانی و امین کاویانی نژاد در اوزان ۶۳ و ۷۲ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند. در مسابقات ترکیه هم عنوان سوم را کسب کردیم. نفرات ملی پوش برای مسابقات المپیک انتخاب شده اند و امیدواریم خوش بدرخشند.

,

مربی تیم ملی کشتی فرنگی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، گفت: در تورنمنت هایی که حضور پیدا کرده ایم از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط قابل قبولی داشتیم و در فاز پرفشار تمرینی هستیم. امیدواریم در روزهای المپیک کشتی گیران شرایط بسیار مطلوبی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه