اخبار داغ

ایران ۱ - آرژانتین ۳؛

لیگ ملت‌های والیبال| پایان رؤیاهای تزار روس با شکست در گام پایانی/ بازگشت ملی‌پوشان به‌امید درخشش در المپیک!

لیگ ملت‌های والیبال| پایان رؤیاهای تزار روس با شکست در گام پایانی/ بازگشت ملی‌پوشان به‌امید درخشش در المپیک!
دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آرژانتین طی آخرین هفته از رقابت‌های VNL۲۰۲۱ به پیروزی رقیب سروقامتان کشورمان انجامید.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چارچوب واپسین هفته از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ ریمینی ایتالیا و طی آخرین دیدار ملی‌پوشان والیبال ایران در آوردگاه پنجم، تیم‌های ملی والیبال ایران و آرژانتین از ساعت ۱۸:۳۰ امروز چهارشنبه ۲ تیرماه به وقت ایران مقابل والیبالیست‌های آرژانتینی قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سروقامتان والیبال ایران که طی هفته‌های اخیر رقابت‌های VNL۲۰۲۱ شرایط بدی را سپری کرده‌اند و چندین بازی‌ست که در کسب پیروی ناکام مانده‌اند، پیش از این دیدار ۱۱ بار مقابل رقیب آمریکای جنوبی خود صف‌آرایی کرده بودند که ۸ دیدار به سود ایرانی‌ها و ۳ دیدار هم با پیروزی آرژانتینی‌ها خاتمه یافته بود.

,

ولادیمیر آلکنو که طی بازی‌های اخیر نتوانسته بود تیم ملی والیبال ایران را به پیروزی برساند، برای دیدار با تیم ملی والیبال آرژانتین از ترکیب ۱۴ نفره میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، میثم صالحی، آرمان صالحی، بردیا سعادت و جواد کریمی بهره جست.

,

ست نخست دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و آرژانتین با توالی امتیازی و پی‌گیری پلکانی پوئن‌شماری‌ها توسط بلندقامتان دو تیم انجام شد. والیبالیست‌های ایرانی بارها از رقیب پیش و عقب افتادند اما درنهایت این ست با نتیجۀ ۳۳ بر ۳۱ به سود تیم ملی والیبال آرژانتین خاتمه یافت.

, ۳۱,

ست دوم هم با رقابت شانه به شانه بازیکنان دو تیم ادامه پیدا کرد و برخی ناهماهنگی‌ها در ترکیب ایران اما باعث شد تا شاگردان ولادیمیر آلکنو از رقیب خود عقب بمانند و درنهایت هم این ست با پوئن‌شماری ۲۵ بر ۲۳ به سود رقیب آرژانتینی خاتمه یابد.

, ۲۳,

ست سوم هم مانند ست نخست با پوئن‌گیری پینگ‌پنگی و امتیازشماری شانه به شانه دنبال شد. برتری میان ست بارها بین شاگردان مارسلو و آلکنو جابه‌جا شد تا کار به پوئن‌شماری دو به دو کشیده شود. نهایتاً این ست هم با امتیازشماری ۳۰ بر ۳۲ به سود تیم ملی والیبال ایران ختم شد تا شاگردان ولادیمیر آلکنو نخستین امتیاز ست خود را دشت کنند.

, ۳۲,

ست چهارم و پایانی با تغییر روند بازی دو تیم همراه شد. ملی‌پوشان والیبال ایران در این ست افت تقریبی را سپری کردند و این افت با استفادۀ آرژانتینی‌ها همراه شد تا درنهایت تیم ملی والیبال آرژانتین با کسب امتیاز ۲۵ بر ۱۸ و ست‌شماری ۳ بر ۱ مقابل تیم ملی والیبال ایران به پیروزی برسد.

, ۱۸, ۱,

, ,

از تیم ملی والیبال آرژانتین، لیما با کسب ۲۱ امتیاز بهترین و امتیازآورترین بازیکن زمین انتخاب شد و میلاد عبادی‌پور هم با کسب ۱۵ پوئن از بهترین بازیکنان تیم ملی والیبال ایران نام گرفت. با توجه به اتمام رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ در شهر ریمینی ایتالیا، ملی‌پوشان والیبال کشورمان بامداد جمعه وارد ایران خواهند شد و ولادیمیر آلکنو نیز برای سپری کردن دوران تعطیلات خود پیش از آغاز دورۀ اردویی برای المپیک توکیو، به مسافرت خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه