اخبار داغ

لیگ ملت‌های والیبال| ۵ ایرانی در جمع برترین‌های دور مقدماتی

لیگ ملت‌های والیبال| ۵ ایرانی در جمع برترین‌های دور مقدماتی
با پایان‌یافتن مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها بر اساس آمار رسمی فدراسیون جهانی؛ صابر کاظمی، میثم صالحی، سیدمحمد موسوی، آرمان صالحی و میلاد عبادی‌پور در فاکتورهای مختلف در جمع ده بازیکن برتر این مرحله قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرارگرفتن بازیکنان ایران در جمع برترین بازیکنان فاکتورهای مختلف مسابقات، در حالی حاصل شده که تیم ایران با ترکیب و بازیکنانی ثابت به مصاف حریفان نرفت و 15دیدارش را با هدف کسب آمادگی و شناخت ترکیب المپیکی خود پشت سر گذاشت. همین هدف المپیکی و استفاده از ترکیب‌های متغیر تیم ملی در بازی‌های مختلف، سبب شد تا بازیکنان شاخصی همچون سعید معروف (8 بازی در ترکیب آغازکننده) و امیر غفور (2 بازی در ترکیب آغازکننده) علیرغم شایستگی‌های اثبات‌شده‌شان، از منظر اعداد و آمار در رده‌های بالای جدول برترین‌ها حضور نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با این تفاصیل، آمار عملکرد و حضور بازیکنان ایران در جمع ده بازیکن برتر فاکتورهای مختلف مسابقات در پایان مرحله مقدماتی به شرح زیر است:
صابر کاظمی با کسب 177 پوئن (152 حمله – 10 دفاع – 15 سرویس) در رتبه ششم و میثم صالحی با کسب 160 پوئن (138 حمله – 14 دفاع – 8 سرویس) در رتبه هشتم امتیازآورترین بازیکنان مسابقات ایستاده‌اند.
صابر کاظمی با کسب 152 پوئن (از مجموع 340 حمله، با 141 اقدام تدوام رالی) در رتبه پنجم و میثم صالحی با کسب 138 پوئن (از مجموع 250 حمله، با 68 اقدام تداوم رالی) در رتبه هشتم برترین مهاجمان مسابقات ایستاده‌اند.
سیدمحمد موسوی با کسب 30 پوئن و 28 برگشت توپ به زمین حریف (از مجموع 108 اقدام به دفاع) در رتبه سوم برترین مدافعان روی تور مسابقات ایستاده است.
صابر کاظمی با کسب 15 پوئن (از مجموع 159 سرویس، با 105 اقدام تداوم رالی) در رتبه هشتم برترین زنندگان سرویس مسابقات ایستاده است.
آرمان صالحی با 97 اقدام موفق (از مجموع 142 توپگیری) در رتبه هشتم برترین توپگیرهای مسابقات ایستاده است.
میلاد عبادی‌پور با 113 دریافت موفق (از مجموع 250، با 130 اقدام جریان بازی) در رتبه چهارم و آرمان صالحی با 101 دریافت موفق (از مجموع 222، با 114 اقدام جریان بازی) در رتبه هفتم برترین دریافت‌کنندگان مسابقات ایستاده‌اند.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه