اخبار داغ

فرهادی زاد: ۱۲۰ هزار مربی زن ورزش بانوان را هدایت می.کنند/ ورزش بانوان در ایران توسط  بانوان متخصص مدیریت می‌شود

فرهادی زاد: ۱۲۰ هزار مربی زن ورزش بانوان را هدایت می.کنند/ ورزش بانوان در ایران توسط  بانوان متخصص مدیریت می‌شود
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به جایگاه ورزشکاران بانوی ایرانی در میادین بین المللی گفت : ورزش زنان ایران در تمامی امورتوسط کارشناسان ، متخصصان و مدیران زن مدیریت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مراسم آغاز به کار رسمی انجمن تکبال ضمن تشکر از تمامی کسانی که زمینه فعالیت رشته های مختلف را فراهم کردند اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا بستر حضورجوانان در رشته های مختلف ورزشی فراهم شده تا شادی ونشاط در جامعه تسری بیش از پیش تسری یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فرهادی زاد مشارکت و حضور بانوان در ورزش کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: بانوان جمهوری اسلامی در ١٣٠ رشته ورزشی به صورت فعال و در ١٢٠ رشته ورزشی به صورت نیمه فعال، در ۴٩ فدراسیون مشغول هستند.
,
 
,
وی ادامه داد: ما نزدیک به ١٢٠ هزار مربی در رشته‌های مختلف داریم که هدایت تمامی تیم های ورزشی بانوان را بانوان برعهده دارند و همچنین قریب به ١٠٠ هزار داور زن در کشور وجود دارد.
,
 
,
معاون وزرش بانوان تصریح کرد: ایران از نقطه نظر شاخص‌هایی که IOC بر آن تاکید دارد در عدالت جنسیتی جایگاه خوبی دارد زیرا در کشور ما ورزش زنان به دست زنان اداره می‌شود و ٧۵٠ رییس هیات ورزشی زن در شهرستان‌های کشور مسئولیت فعالیت ورزش زنان و مردان را برعهده دارند.
,
 
,
او میزبانی ایران از چهارمین دوره مسابقات بانوان کشورهای اسلامی را خاطر نشان کرد و گفت: حدود ۴ هزار ورزشکار را در این مسابقات در ایران میزبانی کردیم که نشان می دهد زنان می‌توانند ورزش را مدیریت کنند.
,
 
,
معاون وزیر ورزش وجوانان گفت: با پیگیری‌هایی که در این مدت مسئول انجمن تکبال و مسئولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی داشتند مسلما این رشته جذاب، مهیج و کاربردی می‌تواند مردان و زنان ما را به خود جذب و ‌جوانان را مشغول و مهارت‌های آن‌ها را تقویت کند.
,
 
,
در مراسم آغاز به کار تکبال دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه همگانی ، دکتر تقی زاده معاون حقوقی مجلس وامور استانها،سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی واطلاع رسانی ،خسروی مدیرکل دفتر مشترک فدراسیونهای ورزشی ،اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، ناطق نوری دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی ، ارشدی نایب رییس فدراسیون نجات غریق ، دکتر حمید سجادی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی و قهرمان اسبق دوومیدانی ، لیلا هوراس نماینده فدراسیون جهانی تکبال و سفیر مجارستان درایران در این مراسم حضور داشتند.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه