اخبار داغ

مربیان سایپا و صنعت نفت چه گفتند؟

زارعی: بازیکنان سایپا وضعیت تیم را درک می‌کنند/ پورموسوی: تعطیلی لیگ به سودمان شد

زارعی: بازیکنان سایپا وضعیت تیم را درک می‌کنند/ پورموسوی: تعطیلی لیگ به سودمان شد
مربیان تیم‌های سایپا و صنعت نفت پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی زارعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت اظهار داشت: در خصوص بازی فرداباید بگویم که فردا یک بازی سخت مقابل صنعت نفت آبادان داریم. حریف فردای ما یکتیم خوب و ریشه‌دار در لیگ است که این موضوع کار را برای ما سخت خواهد کرد. آنها هم بازیکنان خوبی دارند و هم کادر فنی باتجربه‌ای در اختیار دارند.
وی ادامه داد: تیم ما هم بعد از پیروزی خوبی که مقابل تیم فولاد به دست آوردیم، بازیکنان‌مان از لحاظ روحی و روانی خیلی بهتر شدند و با توجه به وقفه‌ای که بین بازی‌های لیگ افتاد و ما توانستیم تمرینات خوبی را زیرنظر آقای کمالوند انجام دهیم، از لحاظ بدنی هم شرایط خوبی پیدا کردیم و با توجه به صحبت‌هایی که مدیرعامل باشگاه و همچنین کمالوند با بازیکنان داشتند، بچه‌ها بیشتر از گذشته شرایط تیم را درک کردند و قطعا فردا همه تلاش‌شان را می‌کنند تا به امید خدا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم، البته شرایط آب و هوایی شهر آبادان هم کار را برای ما سخت خواهد کرد اما من مطمئن هستم که بازیکنان ما همه تلاش‌شان را می‌کنند و امیدوار هستم که خدا هم کمک کند تا فردا با پیروزی زمین را ترک کنیم تا در جدول جایگاهی در خور باشگاه سایپا کسب کنیم.
ما ابوالفضل جلالی را به خاطر 4 کارته بودن در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان در خدمت تیم هستند و امیدوار هستم که فردا شاهد یک بازی خوب و زیبا باشیم و بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

پورموسوی: تعطیلی لیگ به سودمان شد

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر یک ماه تعطیل بود و ما اردوی خوبی در تهران داشتیم، این تعطیلی به سود ما شد، چرا که بازیکنان ما به لحاظ روحی و تاکتیکی بهتر شدند و مصدومان‌مان فرصت کردند خودشان را به تیم برسانند.
وی افزود: در این اردو توانستیم با توجه به جلساتی که با بازیکنان داشتیم، در خصوص هفت بازی باقیمانده و به خصوص بازی فردا مقابل سایپا صحبت کنیم و به درک متقابل برسیم. بچه‌ها این حساسیت و شرایط جدول را به خوبی درک کردند و در اردویی که پشت سر گذاشتیم، از روز اول تا تمرین روز گذشته، بازیکنان با انرژی، انگیزه و تمرکز بالا تمرین کردند و امیدوار هستیم فردا با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم، ضمن احترام به تیم سایپا و کادر فنی این تیم، سه امتیاز خانگی را کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در واکنش به این پرسش که آیا برگزاری اردو در تهران و بازی در هوای گرم آبادان روی تنفس بازیکنان اثر منفی نمی‌گذارد، گفت: ما تمرینات را در اردوی تهران طوری برنامه‌ریزی کردیم که اردو به موقع تمام شود و پس از آن هم 9 روز در آبادان بودیم و صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم و ان‌شاءالله فردا مشکلی پیش نمی‌آید.
پورموسوی در خصوص اینکه صنعت نفت دو بازی دوستانه در تهران داشت و موفق به گلزنی هم شد و آیا امیدوار است این گلزنی در بازی فردا تکرار شود، اظهار داشت: باور کنید، در تمریناتی که پشت سر گذاشتیم، انرژی و انگیزه بچه‌ها بهتر از شروع فصل بود. بچه‌ها به این خودباوری رسیده‌اند که این هفت بازی را باید با موفقیت پشت سر بگذاریم. بچه‌ها درک کرده‌اند که راهی جز پیروزی نداریم و البته این را هم فراموش نکنید که ما بازیکنان مصدومی داشتیم که بازگشت آنها به خصوص در خط حمله به ما کمک خواهد کرد.
وی در خصوص اینکه بازی با سایپا برای صنعت نفت با توجه به شرایط جدول 6 امتیازی است و آیا برای تقابل با این تیم بازی هجومی انجام خواهند داد یا نه، گفت: سیستم و روش ما مثل همیشه بازی رو به جلو است که خواسته ما از بازیکنان فوتبال روی زمین است و ضمن انجام یک بازی خوب، می‌خواهیم سه امتیاز را هم کسب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره شناخت از تیم سایپا و اینکه آیا با توجه به تغییر کادر فنی این تیم به شناخت از سایپا رسیده‌اند یا نه، خاطرنشان کرد: فیلم بازی‌های سایپا را دیدیم، آنالیز کردیم و امیدوارم بتوانیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم تا به پیروزی برسیم.
پورموسوی همچنین درباره غایبان تیمش برای دیدار با سایپا و همچنین وضعیت مصدومان این تیم گفت: برای بازی فردا حسین بغلانی را در اختیار نداریم و همچنین مهدی رحیم زهیوی، مهدی زبیدی و محمد اهل‌شاخه که رباط صلیبی پاره کرده‌اند و تا آخر فصل در اختیار ما نیستند و قید آنها را زدیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
, پورموسوی: تعطیلی لیگ به سودمان شد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه