اخبار داغ

در برخی مسائل با فدراسیون اختلاف نظر دارم اما اسکیت در ریل اصلی خود قرار دارد

عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکیت: کرسی و مدال آسیایی کسب کرده‌ایم و به دنبال موفقیت‌های بیشتر هستیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکیت: کرسی و مدال آسیایی کسب کرده‌ایم و به دنبال موفقیت‌های بیشتر هستیم
عضو هیات رییسه فدراسیون اسکیت گفت: کرسی و مدال آسیایی کسب کرده‌ایم و به دنبال موفقیت‌های بیشتر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، حسین خیری نیا عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکیت و رئیس هیات اسکیت مازندران گفت: این روزها برخی افراد انگشت شمار که تعدادشان به انگشتان یک دست هم نمی رسد، شمشیر دولبه شدند و با تیشه آماده برچیدن ریشه اسکیت هستند که کار به جایی نخواهند برد و باید خدمتشان عرض کنم خانواده متحد اسکیت این اجازه را به آنها نخواهد داد چرا که ما بعنوان اعضای خانواده بزرگ اسکیت ایران از عملکرد این فدراسیون رضایت کامل داریم و دفاع از عملکرد فدراسیون اسکیت با ریاست بهمن محمدرضایی و تیم کاری حاضر را خواهانیم.
وی اظهار داشت: تقریبا ۱۵ سال بعنوان خادم این رشته فعالیت دارم که با قاطعیت می‌توانم عرض کنم اسکیت در ریل اصلی خود قرار دارد و در همه حوزه ها نمره قبولی کسب کرده است.
خیری نیا ادامه داد: بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکیت از نزدیک شاهد تصمیات کلان این رشته بوده ام و کارهای بزرگ و قابل دفاع این فدراسیون جای تقدیر دارد
رئیس هیات اسکیت مازندران اضافه کرد: در زمان ریاست محمدرضایی کرسی نایب رئیسی کنفدراسیون اسکیت آسیا که آرزوی برخی فدراسیون ها با قدمت بیش از ۵۰ سال است را به دست آوردیم، صاحب خانه اسکیت شدیم و مدالهای خوبی در مسابقات آسیایی و جهانی کسب نمودیم و چارت سازمانی این رشته که دارای مشکلاتی بوده به بهترین نحو برطرف و انجام شده و مهمتر اینکه اتحاد خوبی در اسکیت کشور ایجاد شده که همه اینها از کارهای ماندگار این رشته بشمار می آیند و در آینده به نیکی یاد خواهد شد.
وی افزود: در حوزه مالی، شفاف سازی لازم برای اعضای مجمع محرز شده و روئسای هیاتها در جریان کامل این اتفاقات هستند و در این حوزه این مجمع عمومی است که با حضور ناظرین می‌تواند گواهی برا این ادعا باشد.
خیری نیا، رئیس هیات اسکیت مازندران اضافه کرد: طی سالیان گذشته در برخی مسائل با دوستان در فدراسیون اختلاف نظر داشته ام ولی این نمی تواند دلیلی باشد تا از عملکرد مثبت فدراسیون دفاع نکنم.
خیری نیا در ادامه گفت: نقد سازنده را قبول دارم چرا که می‌تواند موجب پویایی هر نهادی شود ولی انتقاد بی اصل و اساس نه تنها کمکی نخواهد کرد بلکه بی انگیزگی برای زحمتکشان و دلسوختگان این رشته را به دنبال خواهد داشت فلذا از همگان می‌خواهم در نقد عملکرد انصاف داشته باشند، واقعیت ها را ببیند و عینک بدبینی و منفعت طلبانه را از خودشان دور کنند.
خیری نیا در پایان افزود: حال وقت آن است دست در دست هم بگذاریم و و درکنار هم باشیم چرا که اسکیت در حال درخشش بیشتر در میادین آسیایی و جهانی می باشد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه