اخبار داغ

صندلی داغ با ۴ صاحب؛

سندروم بی‌قراری مزمن در تبریز/ تراکتور؛ رکورددار تغییر در تمام فصول!

سندروم بی‌قراری مزمن در تبریز/ تراکتور؛ رکورددار تغییر در تمام فصول!
مدیران باشگاه تراکتور درحالی موافقت خود را با استعفای رسول خطیبی اعلام کردند که این تیم در لیگ بیستم تاکنون ۴ سرمربی را به خود دیده.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته و طی یک اتفاق قابل پیش‌بینی، خبری مبنی بر موافقت اعضای هیأت‌مدیره باشگاه تراکتور با استعفای رسول خطیبی منتشر شد که به‌موجب آن، فیروز کریمی سکان هدایت پرشورهای تبریزی را برعهده گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فیروز کریمی که پیش از این به‌عنوان مشاور فنی تیم فوتبال تراکتور به ترکیب کادرفنی رسول خطیبی اضافه شده بود، حالا تماماً مسئولیت فنی سرخ‌پوشان را برعهده گرفته و جانشین سرمربی جوان تی‌تی‌ها شده؛ اتفاقی که بعید به‌نظر نمی‌رسید.
,
 
,
مسئلۀ مهم اما این‌جاست که سندروم بی‌قراری مدیرعامل متمول باشگاه تراکتور گویا قرار نیست به درمان برسد و برای چهارمین بار باز هم در سکان هدایت کشتی این تیم تغییرات مهمی رخ داده. پس از علی‌رضا منصوریان و مسعود شجاعی که مدتی هدایت تیم‌اش را برعهده داشت، نوبت به رسول خطیبی و اکنون فیروز کریمی رسیده تا تراکتور طی ۲۵ هفته از لیگ بیستم با رکورد بهره‌گیری از ۴ سرمربی به کار خود ادامه دهد.
,
 
,
البته این رکوردها در ابعاد مدیریتی باشگاه نیز وجود داشته و محمدرضا زنوزی‌مطلق به‌عنوان مالک تام‌الاختیار باشگاه تراکتور، بارها نسبت به تغییر مدیران عامل و اعضای هیأت‌مدیره این باشگاه اقدام کرده. با این تفاسیر مشخص نیست که مقصد غایی سرخ‌های تبریزی در این سیستم قائم به شخص به کجا ختم خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه