اخبار داغ

تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان قوه قضائیه/ شعار علیه سلطانی فر، علی نژاد و مددی

تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان قوه قضائیه/ شعار علیه سلطانی فر، علی نژاد و مددی
تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال در اعتراض به وضعیت تیم‌شان مقابل ساختمان قوه قضائیه تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال در اعتراض به وضعیت تیمشان با تجمع مقابل قوه قضاییه نسبت به مدیریت باشگاه استقلال توسط وزارت ورزش و جوانان اعتراض کردند و خواستار تغییرات گسترده در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این تعداد ضمن شعار علیه مدیران استقلال، بنرهایی در دست داشتند که روی آن ها شعارهایی درباره بی عدالتی و اجحاف حق استقلال نوشته شده بود.

,

آنها همچنین شعارهایی علیه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و مهدی علی نژاد معاون وی و همچنین  احمد مددی مدیرعامل استقلال دادند.

,

طرفداران استقلال پیش از این تجمعاتی هم مقابل وزارت ورزش، ساختمان باشگاه (چندین بار) و ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار کرده بودند.

,

تجمع هواداران استقلال امروز در شرایطی رخ داده که طی هفته‌ گذشته تغییرات مدیریتی در این باشگاه صورت گرفته  و احمد مددی در سمت خود ابقا شده، همچنین اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه معرفی شدند اما  2 نفر از آنها (داریوش دلفانی و حمید آصفی) از سمت خود استعفا کردند هرچند که با استعفای این دو مخالفت شده اما وضعیت مدیریتی در این باشگاه همچنان نامشخص است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه