اخبار داغ

اظهار نظر مربیان کره‌، امارات، عراق، سوریه و لبنان؛

مربیان تیم های همگروه ایران چه گفتند؟/ هیچکس ناراضی نیست!

مربیان تیم های همگروه ایران چه گفتند؟/ هیچکس ناراضی نیست!
پس از قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مربیان تیم های حاضر در گروه ایران تحلیل خود را از قرعه کشی بیان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور با حضور آنلاین نمایندگان ۱۲ فدراسیون حاضر در این مرحله به‌دلیل شرایط کرونایی موجود انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در نهایت پس از پایان قرعه کشی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بر این اساس در یک گروه نه‌چندان سخت قرار گرفتند که به‌شرح زیر خواهد بود؛

,

گروه A: ایران، کرۀ جنوبی، امارات متحدۀ عربی، عراق، سوریه، لبنان

, A,

گروه B: ژاپن، استرالیا، عربستان سعودی، چین، عمان، ویتنام

, B,

پس از پایان قرعه کشی مربیان تیم های حاضر در گروه ایران تحلیل خود را از قرعه کشی بیان کردند.

,

 

,

🔸پائولو بنتو؛ سرمربی کره جنوبی: گروهمان دشوار است، از ایران شناخت داریم

, 🔸پائولو بنتو؛ سرمربی کره جنوبی: گروهمان دشوار است، از ایران شناخت داریم, 🔸,

پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره چنوبی بعد از همگروهی با تیم ملی کشورمان در این رقابت ها، گفت: ما نباید موقعیت خود را با تیم های دیگر مقایسه کنیم و باید به آمادگی خودمان تمرکز کنیم. مهمترین نکته این است که باید چه کاری انجام دهیم تا پیشرفت کنیم. بازیکنان خوبی داریم و آنها می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. باید خودمان برای این رقابت ها آماده کنیم و به نظرم مقایسه کردن شرایط خودمان با رقبا درست نیست.

,

وی افزود: فشار همیشه در فوتبال است و آن چیزی که اهمیت دارد این است که ما خود را به بهترین شکل ممکن آماده این رقابت ها کنیم. البته در گروه دشواری قرار داریم و مهمترین چیز در این شرایط آمادگی برای حضور در رقابت ها و لذت بردن از بازی ها است.

,

بنتو درباره گروهی که کره در آن قرار گرفته، بیان کرد: وضعیت قرعه کشی مشخص بود و نمی توانیم بگوییم در گروه سختی قرار گرفتیم یا نه. ما از برخی از رقبای خود شناخت داریم. با لبنان بازی کردیم و با ایران هم بازی دوستانه انجام دادیم. در شرایط کنونی باید رقبای خود را بررسی کنیم و برای پیروز شدن مقابل آنها تمام تلاش خود را انجام دهیم. کره جنوبی در دوره گذشته جام جهانی تلاش زیادی کرد تا صعود کند و به نظرم تجربه خوبی در این زمینه دارد.

,

 

,

🔸رحیم حمید؛ مربی عراق: در گروهی متعادل و آسان‌تری قرار گرفتیم

, 🔸رحیم حمید؛ مربی عراق: در گروهی متعادل و آسان‌تری قرار گرفتیم, 🔸,

رحیم حمید مربی تیم ملی عراق بعد از مراسم قرعه‌کشی، اظهار داشت: در ابتدا برای تمام تیم های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 آرزوی موفقیت می کنم. کاتانچ سرمربی ما از سال 2019 به همراه تیم ملی است و روزهای زیادی را در کنار تیم کار کرده و به نظرم ما می توانیم عملکرد خوب در مرحله نهایی داشته باشیم.

,

وی افزود: به نظرم ما سومین تیم قدرتمند گروه هستیم و شانس صعود به جام جهانی را داریم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف انجام می دهیم. باشگاه‌های عراقی باید با کادر فنی تیم ملی برای تامین بهترین شرایط برای بازیکنان همکاری کنند. آنها نباید رفتاری داشته باشند که بازیکنان را فقط پادشاه باشگاه‌شان بدانند. منافع ملی ایجاب می‌کند تا همه برای صعود عراق به جام جهانی 2022 تلاش کنند.

,

حمید درباره گروهی که عراق در آن قرار گرفته، اضافه کرد: فکر می‌کنم عراق در مقایسه با گروه B در گروهی متعادل و آسان‌تری قرار گرفته است. ما شناخت خوبی از رقبای خود را داریم و از قرار گرفتن در این گروه رضایت داریم.

, B,

وی با اشاره به وضعیت کادر فنی عراق افزود: موضوع کادر فنی تیم ملی فوتبال عراق باید خیلی زود حل شود، زیرا زمان کمی برای آماده‌سازی حضور در دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 داریم.

,

 

,

🔸مهند الفقیر؛ مربی سوریه: در گروه سختی قرار داریم

, 🔸, مهند الفقیر؛ مربی سوریه: در گروه سختی قرار داریم,

مهند الفقیر مربی تیم ملی سوریه بعد از قرار گرفتن تیم ملی کشورش در گروه A مسابقات، اظهار داشت: زمان کافی برای آماده سازی تیم نداریم. هنوز سرمربی آینده ما مشخص نیست ولی رقبا در این فرصت می توانند آمادگی بهتری داشته باشند. تنها چیزی الان می توانیم انجام دهیم این است که تیم های رقیب را تا در این فرصت آنالیز کنیم و خود را آماده کنیم.

, A,

فقیر درباره گروهی که سوریه در آن قرار گرفته، گفت: در گروه سختی قرار داریم. تیم های قدرتمندی در گروه ما حضور دارند اما تیمی که بخواهد به جام جهانی صعود کند باید در بهترین شرایط باشد و مقابل رقبا به پیروزی برسد. تمام بازی های پیش روی ما دشوار است و باید در تمام آنها مبارزه کنیم و امیدوار به آینده باشیم.

,

 

,

🔸جمال طاها؛ سرمربی لبنان: در گروه آسانی قرار نگرفتیم

, 🔸جمال طاها؛ سرمربی لبنان: در گروه آسانی قرار نگرفتیم, 🔸,

جمال طاها سرمربی لبنان بعد از قرار گرفتن در گروه ایران در پاسخ به خبرنگار AFC درباره اینکه اولین مربی لبنانی در 20 سال گذشته در این رقابت ها است، گفت: بله، من به عنوان اولین مربی در 20 سال گذشته کار سختی دارم. تلاش می کنیم تا نتیجه رضایت بخشی را کسب کنیم.

, AFC,

وی افزود: لبنان هیچگاه مدعی صعود به جام جهانی نبوده و نیست. مهمترین چیز در این رقابت ها این است که ما تمام تلاش خود را بکنیم تا نتایج رضایت بخشی را کسب کنیم.

,

طاها درباره گروهی که لبنان در آن قرار گرفته، بیان کرد: در گروه آسانی قرار نگرفتیم اما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تا اولین بازی وقت داریم تا روی تیم تمرکز کنیم و بتوانیم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشیم.

,

 

,

🔸برانکو ایوانکوویچ؛ سرمربی عمان: نمی شود ایران را با ژاپن مقایسه کرد

, 🔸برانکو ایوانکوویچ؛ سرمربی عمان: نمی شود ایران را با ژاپن مقایسه کرد, 🔸,

برانکو ایوانکوویچ سرمربی عمان پس از مشخص‌شدن حریفان تیم ملی عمان درباره مقایسه این دوره از مسابقات با انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ که سرمربی ایران بود، اظهار داشت: مقایسه الان با ۱۵ سال قبل سخت است. صعود به جام جهانی همواره دشوار است به خصوص اینکه تیم‌های آسیایی پیشرفت کرده‌اند و حرفه‌ای‌تر شده‌اند.

,

وی افزود: فوتبال در عمان در حال حرفه‌ای‌شدن است. با شیوع ویروس کرونا مشکلاتی به وجود آمد اما الان شرایط برای تمرین و مسابقه بهتر شده است. بازیکنان عمان سخت‌کوش هستند و می‌خواهند یاد بگیرند و تلاش کنند. افتخار می‌کنیم که در این مرحله از مسابقات هستیم و تجربه مهمی برای ماست. برای رسیدن به رویای‌مان می‌جنگیم.

,

برانکو درباره گروهی که عمان در آن قرار گرفته، بیان کرد: هر ۲ گروه سخت است. نمی‌شود ایران را با ژاپن مقایسه کرد و یا کره جنوبی را با استرالیا. این تیم‌ها بهترین‌های آسیا هستند و شرایط مشابهی دارند و فرق چندانی ندارد که با کدام‌یک از آن‌ها هم‌گروه شوی. بازیکنان ما باید نشان دهند که می‌توانند و قدرت آن را دارند که با هر تیمی مبارزه کنند. بهترین تلاش‌مان را می‌کنیم و تیم مبارزی هستیم بنابراین هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

,

 

,

🔸حسین السهلاوی؛ نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال امارات: قرعه‌ متعادلی بود

, 🔸حسین السهلاوی؛ نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال امارات: قرعه‌ متعادلی بود, 🔸,

حسین السهلاوی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال امارات قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را متعادل توصیف کرد و گفت: قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا متعادل بود و در هر گروه تیم‌های قدرتمندی حضور دارند. ما به توانمندی و شهامت تیم ملی فوتبال امارات برای رویارویی با چالش‌ها اعتماد داریم. معتقدیم کادر فنی و بازیکنان امارات از کارایی و تجربه خوبی برخوردار هستند.

,

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال امارات افزود: حمایت و همکاری مستمر باشگاه‌ها با تیم ملی فوتبال امارات قابل ستایش است و خواهان پشتیبانی قاطع آنها در ادامه مسیر هستیم. فصل اخیر لیگ امارات از نظر فنی قدرتمند بود و تاثیر مثبتی در عملکرد تیم ملی نیز خواهد داشت. صعود امارات به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 امیدارکننده است. در آینده نیازمند همکاری بیشتر باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال هستیم تا فضای خوبی برای بازیکنان ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه