اخبار داغ

تنیس رده های سنی کشور| فینالیست ها مشخص شدند

تنیس رده های سنی کشور| فینالیست ها مشخص شدند
تنیسورها در فینال مسابقات رده های سنی کشور با هم دیدار می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: پرونده قهرمانان رده های سنی ۱۰ ، ۱۲ ،۱۴ و ۱۸ سال دختران و پسران مسابقات رده های سنی کشور فردا بسته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در رده سنی زیر ۱۰ سال دختران، رومینا رافعی و‌ کیمیا کمالیان به فینال رسیدند و در رده سنی زیر ۱۲ سال، صبا خیر منش و هانا شعبان پور، در رده سنی ۱۴ سال، نیلی عطفی و کیمیا ثاقب تهرانی، در رده سنی زیر ۱۸ سال، فاطمه سادات زنجانی و جیران رشیدی موفق شدند با پیروزی مقابل حریفان خود به فینال راه یافتند.

,

در بخش پسران و در رده سنی زیر ۱۰ سال، رامتین رافعی و امیر کسری رنجبر، در رده سنی زیر ۱۲ سال، سروش معدنیان و کیارش صادقی، در رده سنی زیر ۱۴ سال، مانی کاردان و رادین فهیمی و در رده سنی زیر ۱۸ سال، سامیار الیاسی‌ و سام پازوکی راهی فینال شدند.

,

در ادامه تنیسورها در بخش انفرادی زیر ۱۶ دختران و پسران برای حضور در نیمه نهایی با هم دیدار کردند و در پایان ایلیا جعفر، امیر حسین نبی لو، نیک یوسفیان و‌‌مانی کاردان و‌در بخش دختران، مهرانا سلیمانی پور، کیمیا ثاب تهرانی، آنیتا مهره کش و ایلیا جعفر به نیمه نهایی رسیدند.

,

در نهمین روز این مسابقات تنیسورها در فینال و‌ مرحله نیمه نهایی با هم مسابقه می‌دهند.

,

این مسابقات از ۳ الی ۱۱ تیر ماه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و در پایان با انجام دیدارهای فینال تکلیف تنیسورهای قهرمان مشخص می شود.

,

سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه