اخبار داغ

چند خبر از فوتبال نوجوانان دختران کافا؛ ایران برابر افغانستان سفید می پوشد

مهینی: اول بالا بردن تجربه و میزان آمادگی تیم، دوم نتیجه/ نوروزی: ما آینده سازان فوتبال هستیم

مهینی: اول بالا بردن تجربه و میزان آمادگی تیم، دوم نتیجه/ نوروزی: ما آینده سازان فوتبال هستیم
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان دختران ایران گفت: تورنمنت کافا می تواند فرصت خوبی برای پیاده سازی برنامه های تاکتیکی و تقویت هماهنگی بازیکنان تیم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان دختران در کنفرانس مطبوعاتی تیم های شرکت کننده در تورنمنت کافا حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهینی ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال تاجیکستان بخاطر میزبانی مسابقات در پاسخ به این سوال که دو سال از آخرین فعالیت فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا می گذرد و تیم ایران با چه میزان آمادگی در این تورنمنت حضور یافته، گفت: شرایط اپیدمی در کشورهای منطقه مختلف بوده و ما در ایران روزهای بسیار زیادی را در قرنطینه کامل به سر بردیم. تقریبا نزدیک به دو سال و نیم هیچ اردوی آماده سازی نداشتیم. زمانی که قرار شد در تورنمنت کافا حضور یابیم، فدراسیون در این زمان اندک سعی کرد تدارکات خوبی را برای ما فراهم کند و یک اردوی انتخابی و دو مرحله اردوی آماده سازی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم به این مسابقات اعزام شویم.

,

وی در ادامه افزود: قطعا هدف اول بالا بردن تجربه و میزان آمادگی تیم است که در کنار آن به فکر کسب نتیجه مناسب هم خواهیم بود، چرا که هر پیروزی اعتماد به نفس و خودباوری تیم را بالا می برد و ما هم تلاش می‌کنیم به این هدف در بازی های پیش روی دست یابیم و به بهترین شکل از این تورنمنت استفاده کنیم.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تاجیکستان که رقیب اصلی ایران در این تورنمنت چه تیمی است؟ گفت: برای تمامی تیمها در این تورنمنت ارزش قائل هستیم اما تیم ازبکستان رقیب جدی برای ما محسوب می شود. حتی تیم تاجیکستان هم همواره از رقبایی بوده که در کافا عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

,

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان دختران در خصوص اینکه تیم ایران نسبت به تیمی که دو سال قبل به کافا اعزام کرد و قهرمان شد، چه تفاوتی دارد، ادامه داد: تعدادی از بازیکنانی که تیم ایران را در دو سال گذشته همراهی کردند در این تیم حضور دارند. به دلیل شرایط خاص کرونا این تیم نسبت به تیمی که در تورنمنت دو سال گذشته حضور داشت شرایط متفاوت تری از لحاظ تعداد برگزاری اردوها و بازیهای تدارکاتی داشته است.

,

سرمربی تیم نوجوانان دختران در پایان با اشاره به اهمیت مسابقات کافا و حضور تیم های آسیای میانه در این رقابتها گفت: تیم های رده پایه فوتبال ایران همواره کافا را پیش زمینه ای برای آمادگی بهتر خودشان برای مسابقات آسیایی می بینند و این بازیها اهمیت زیادی برای ما دارد. این تورنمنت برای ما بسیار پراهمیت بوده و هر ساله در تقویم برگزاری مسابقات AFC مشتاقانه به دنبال تاریخ مسابقات کافا هستیم.

, AFC,

 

,

*جلسه هماهنگی پزشکان برگزار شد

, *جلسه هماهنگی پزشکان برگزار شد,

کادر پزشکی فدراسیون مرکزی آسیا (کافا) طی برگزاری جلسه ای نکاتی را در خصوص امور پزشکی مسابقات برای پزشکان تیم های حاضر بیان کردند.

,

در ادامه جلسه هماهنگی تیم ها، کادر پزشکی فدراسیون مرکزی آسیا (کافا) با پزشکان تیم های حاضر در این دوره، نشستی را برگزار کرد و  در خصوص اجرای کامل پروتکل های بهداشتی ستاد برگزاری مسابقات کووید19 توضیحاتی را ارائه کرد.

,

بر همین اساس طبق قوانین و پروتکل های فیفا، کافا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مقرر شد در روز مسابقه در دو نوبت دمای بدن بازیکنان چک شود و در صورت به ثمر رساندن گل، به هیچ عنوان بازیکنان تماسی با یکدیگر نداشته باشند.

,

دکتر سمیه نجفی به عنوان پزشک تیم کشورمان در این جلسه حضور داشت.

,

 

,

*ایران برابر افغانستان سفید می پوشد

, *ایران برابر افغانستان سفید می پوشد,

نشست هماهنگی رقابتهای فوتبال زیر 17 سال دختران کافا 2021،  امروز (جمعه 11 تیرماه) ساعت 11:30 به وقت محلی با حضور نماینده فدراسیون مرکزی آسیا (کافا)، نمایندگان فدراسیون میزبان (تاجیکستان)، ناظر گروه داوری، سرپرستان تیم های (ایران، تاجیکستان، ازبکستان و افغانستان)، مسئولین رسانه ای و پزشک مسابقات کافا در هتل تاج محل شهر دوشنبه برگزار شد.

,

در این نشست آخرین قوانین و مقرات مربوط به این تورنمنت توسط مسئولین برگزار کننده و ناظر داوری برای سرپرستان ارائه شد. همچنین، رنگ لباس تیم ها توسط سرپرستان به تایید مسئولین برگزار کننده تورنمنت کافا رسید.

,

برهمین اساس تیم نوجوانان دختران ایران در اولین دیدار خود که فردا (شنبه 12 تیرماه) ساعت 18 به وقت محلی برگزار می شود، با لباس سفید به مصاف قرمزپوشان افغانستان می رود.

,

دومین مسابقه تیم نوجوانان دختران ایران برابر ازبکستان روز دوشنبه 14 تیرماه ساعت 18 به وقت محلی در حالی برگزار می شود که دختران کشورمان با لباس سفیدرنگ به مصاف آبی پوشان ازبکستان می روند. آخرین بازی ایران مقابل میزبان (تاجیکستان) روز چهارشنبه 16 تیرماه ساعت 20:45 به وقت محلی برگزار می شود و تیم ایران برابر سفیدپوشان تاجیکستان، لباس قرمز می پوشد.

,

در پایان این نشست از سوی ناهید روزبهان، مدیر تیم فوتبال نوجوانان دختران ایران هدایایی به ایلیا گارفولین، رئیس مسابقات کافا اهدا شد.

,

 

,

*نوروزی: ما آینده سازان فوتبال هستیم

, *نوروزی: ما آینده سازان فوتبال هستیم,

دیانا نوروزی بازیکن تیم نوجوانان دختران با اشاره به تمرینات آماده سازی اظهار داشت: بازیکنان با انگیزه، تلاش و پشتکار بالا تمرینات خود را پیش از اعزام به این مسابقات در مرکز ملی فوتبال زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند. خوشبختانه با توجه به امکانات بسیار مطلوبی که فدراسیون فوتبال در اختیارمان گذاشته تمرینات خود را در زمین چمن شماره یک در بهترین زمان های ممکن برگزار کردیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو موفق باشیم.

,

وی در ادامه اضافه کرد: خستگی در تمرینات معنایی ندارد. هدفمان کسب نتایج مناسب در این رقابتهاست و باید به این خواسته خود برسیم. کادر فنی برنامه های مختلفی را در طول زمان برگزاری اردوی پیش از اعزام برایمان در نظر گرفته بود. آنچه مسلم است برای رسیدن به هدفمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

,

وی در پایان گفت: ما آینده سازان فوتبال هستیم و سعی خواهیم کرد با حمایتهای بیش از پیش مسئولین و تلاش مستمر پاسخگوی زحمات آنها باشیم. تیم ملی جوانان که پیش از ما در این مسابقات حضور داشت، توانست به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند. ما نیز هدفمان این است که نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.

,

 

,

*جوزانی: تمام تمرکزمان بر روی دیدار برابر افغانستان است

, *جوزانی: تمام تمرکزمان بر روی دیدار برابر افغانستان است,

آریانا جوزانی بازیکن تیم فوتبال نوجوانان دختران در حاشیه تمرینات امروز اظهار داشت: نخستین تمرین خود را امروز در زمین اصلی مسابقات زیر نظر سرمربی تیم انجام دادیم. خوشبختانه شرایط ما از نظر امکانات تمرینی همچنین اقامتی بسیار خوب است. امیدوار هستیم در بازی اول که برابر افغانستان است، به موفقیت برسیم. کادر فنی نکات مختلفی را در خصوص تیم های ازبکستان، تاجیکستان و افغانستان برایمان مطرح کرده اند و تمام تمرکزمان بر روی دیدار مقابل افغانستان است. ما یک دل هستیم و تمام تلاش مان را می کنیم تا بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم. بدون شک همه تیم ها پیشرفت کرده اند.

,

وی اضافه کرد: با توجه به انصراف قرقیزستان، مسابقات یک روز دیرتر آغاز می شود و ما این فرصت را داریم تا به آمادگی و هماهنگی بیشتری دست پیدا کنیم. شناخت کافی از تیم های ازبکستان و تاجیکستان داریم، با هر دو تیم قبلا بازی کرده ایم. سخت ترین و مهمترین مسابقه ما در این تورنمنت برابر ازبکستان است. تنها خواسته ام این است که در کنار حمایت از سوی مسئولین فدراسیون فوتبال، از سوی مردم عزیز نیز حمایت شویم تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

,

 

,

*برگزاری تمرین تیم جوانان دختران

, *برگزاری تمرین تیم جوانان دختران,

تمرین دختران زیر 20 سال صبح امروز زیر نظر کادر فنی در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال برگزار شد. در پی برگزاری اردوی انتخابی تیم فوتبال دختران زیر 20 سال، مریم آزمون به همراه مریم جهان نجاتی تمرینات مختلفی را برای بازیکنان در این اردو در نظر گرفته اند که صبح امروز فوتبالیست های جوان برنامه های متنوعی را برگزار کردند.

,

دروازه‌بانان نیز تمرینات خود را زیر نظر مژگان مدایم زاده انجام دادند.

,

اردوی فوق تا روز 13 تیر ماه ادامه خواهد داشت تا کادر فنی با استعدادیابی و انتخاب نفرات مستعد، اردوهای اصلی خود را برای حضور در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا برگزار کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه