اخبار داغ

هدف اصلی ام حضور در فینال المپیک توکیو است

پیرجهان: دوومیدانی را دیر شروع کردم اما تاریخساز شدم/ از رقبایم نمی ترسم

پیرجهان: دوومیدانی را دیر شروع کردم اما تاریخساز شدم/ از رقبایم نمی ترسم
المپین دوومیدانی در ماده ۴۰۰ متر گفت:‌ امیدوارم در فینال المپیک شرکت کنم تا یک رکورد خوب در این تورنمنت بزنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پیرجهان ملی پوش و المپین دوومیدانی در ماده ۴۰۰ متر با مانع درباره شرایطی خود پیش از المپیک توکیو عنوان کرد: از نوزده سالگی هفت بار رکورد ملی را جابجا کردم که هر ۷ بار هم رکورد دست خودم بود. یک روند صعودی خوبی طی این ۲ سال داشتم و ۵ تاریخ سازی را در عرصه بین المللی هم انجام دادم. آخرین رکوردی که زده شد ۴۹,۳۳ بود که در هندوستان تکرار کردم و رکورددار مسابقات این کشور هم هستم. همچنین در لیگ باشگاه های کشور در سال ۹۹ در ایران تکرار کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او با اشاره به برنامه هایش برای المپیک گفت:‌ المپیکی ها روی رکورد ۴۷ و ۴۸ هستند که رکورد تمرینی من ۴۸ است و تجربه دویدن با دوندگان مطرح جهان را دارم و از این بابت استرس ندارم. امیدوارم نماینده لایق ورزش ایران در المپیک توکیو باشم. من دونده ای هستم که تاریخ سازی کرده ام و به خدا امید دارم. امیدوارم در فینال المپیک شرکت کنم تا یک رکورد خوب در المپیک بزنم و جایگاه دوومیدانی ایران را در این تورنمنت به رخ همه بکشم.

,

پیرجهان درباره شرایط این روزهایش عنوان کرد: ‌این روزها فقط تمرین می کنم. هیچ اوقات فراغتی ندارم و چند سالی با این روال پیش رفته ام و البته مسابقات مهمی را پیش رو دارم که باید زمانم را روی هدفم بگذارم. ایوب دادروان مربی من است و ۵ سالی است این رشته را شروع کرده ام که نتایج مطلوبی حاصل شده. ۴ سالی است به تیم ملی راه پیدا کردم. همه چیز خوب بوده و سخت تمرین می کنم تا رکورد خودم را ارتقا دهم.

,

دونده تیم ملی دوومیدانی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان گفت:‌ تاریخ اعزام ما ۲ مرداد است و هشتم مرداد ماه مسابقه ما برگزار می شود. احتمال تغییر برنامه هست اما فعلا در مراسم رژه نیستم. با تمام توانم پا در این عرصه گذاشته و اصلا کم نمی گذارم. ان شاالله نتیجه مطلوب را به دست بیاورم. این رشته را کمی دیر شروع کرده ام اما تجربه دویدن در قطر را دارم و ترسی نبست به هیچ رقیبی ندارم.

,

اانتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه