اخبار داغ

والیبال ساحلی جوانان آسیا| ایران با اقتدار قهرمان آسیا شد/ قهرمانی بدون یک ست باخته

والیبال ساحلی جوانان آسیا| ایران با اقتدار قهرمان آسیا شد/ قهرمانی بدون یک ست باخته
تیم‌ والیبال ساحلی زیر 19 سال الف ایران با اقتدار و بدون واگذاری حتی نتیجه یک ست به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان و زنان زیر 19 سال آسیا که از 12 تیرماه در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شده بود، امروز (سه‌شنبه) با معرفی تیم‌های اول تا سوم هر گروه به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در دیدار نهایی گروه مردان این رقابت‌ها تیم‌های تایلند یک و ایران الف برای کسب جام قهرمانی به مصاف هم رفتند و ملی‌پوشان کشورمان دو بر صفر حریف خود را شکست دادند.

,

ابوالحسن خاکی‌زاده و علی قربان‌پسندی در این مسابقه در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 15 تایلند را شکست دادند تا با اقتدار و بدون واگذاری حتی نتیجه یک ست به حریفان، بر روی سکوی نخست قاره کهن آسیا قرار گیرند.

,

نماینده نخست ایران با 5 برد متوالی به مقام قهرمانی دست یافت. این تیم در مرحله مقدماتی تیم‌های قطر و قزاقستان دو را شکست داد تا به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کند و سهمیه جدول اصلی رقابت‌های جهانی را نیز به دست آورد.

,

خاکی‌زاده و قربان‌پسندی در مرحله یک چهارم نهایی تیم تایلند سه را از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی نیز نماینده دوم کشور میزبان را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

,

تیم والیبال ساحلی الف ایران در دیدار نهایی نیز موفق به شکست نماینده نخست کشور میزبان (تایلند) شد تا برای نخستین بار تیم ایران بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار گیرد.

,

تیم والیبال ساحلی ب ایران (آرمین کمی - امیررضا زمانی) دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها بود که بعد از صعود از مرحله مقدماتی به عنوان تیم دوم گروه A، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قزاقستان یک رفت و با پذیرش شکست برابر این تیم، از گردونه مسابقات حذف شد، اما سهمیه رقابت‌های جهانی را در جدول مقدماتی مسابقات دریافت کرد.

, A,

تایلند میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 و 21 سال جهان نیز است که این رقابت‌ها در رده سنی زیر 19 سال از 23 تا 28 شهریورماه و در رده سنی زیر 21 سال از دوم تا هفتم مهرماه سال جاری در شهر Roi Et برگزار خواهد شد.

, Roi Et,

در دیدار رده‌بندی گروه مردان نیز تیم‌های قزاقستان یک و تایلند دو برای کسب عنوان سومی رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند و قزاق‌ها با شکست دو بر صفر میزبان، مقام سومی و مدال برنز مسابقات را به دست آوردند.

,

بدین ترتیب در گروه مردان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا تیم‌های ایران الف، تایلند یک، قزاقستان یک و تایلند دو در رتبه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

,

در گروه زنان مسابقات قهرمانی آسیا که هشت تیم با یکدیگر رقابت داشتند نیز تیم استرالیا یک مقام قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های تایلند یک و دو به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه