اخبار داغ

سرمربیان ماشین‌سازی و مس چه گفتند؟

اکبرپور:بعد از بازی با سپاهان به خودباوری رسیدیم/ ربیعی: مس روز بسیار بدی داشت و ماشین‌سازی از ما بهتر بود

اکبرپور:بعد از بازی با سپاهان به خودباوری رسیدیم/ ربیعی: مس روز بسیار بدی داشت و ماشین‌سازی از ما بهتر بود
سرمربیان تیم‌های ماشین‌سازی و مس پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اکبرپور پس از پیروزی 3 بر صفر ماشین‌سازی مقابل مس رفسنجان گفت: بازیکنان ما بعد از بازی با سپاهان، به خودباوری رسیدند که توانایی‌شان بیشتر از اینهاست. فرصت کمی بعد از بازی با سپاهان داشتیم و تیم خوب مس را آنالیز کرده و روی نقاط ضعف و قوت‌شان کار کرده بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: مس چند بار سیستم‌ بازی‌اش را تغییر داد و ما با هر شکلی که آنها بازی کردند سعی کردیم سیستم‌مان را تغییر دهیم و بازیکنان آنها را یارگیری کنیم. به بازیکنان و به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که خنده‌ای روی لبشان آمد.
,
 
,
اکبرپور اظهار داشت: فوتبال همین است، یک روز در عین شایستگی پیروز نمی‌شوید، روز دیگر هم که فکر نمی‌کنید، برنده می‌شوید، به پیروزی می‌رسید. امروز هم اگر ما 3 گل زدیم دلیل بر ضعف مس نیست. این تیم یکی از بهترین‌ و فنی‌ترین تیم‌های لیگ است و سرمربی و بازیکنان خوبی دارد. ما از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و 3 گل زدیم و به خاطر اینکه از حریف پیش بودیم،  بازیکنان‌مان موقعیت‌های دیگر را به راحتی هدر دادند.
,
 
,
سرمربی ماشین‌سازی در پاسخ به این سوال که پیروزی تیمش به دلیل جنگندگی بازیکنانش به دست آمد یا مس رفسنجان ضعیف ظاهر شد؟ گفت: همانطور که گفتم مس رفسنجان تیم خوبی است، در خط میانی بازیکنانی داشتند که ما به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم و به بازیکنانم گفته بودم که چطور مقابل آنها پرس کنند و روی همان شیوه بازی‌مان هم به گل رسیدیم.  روی ذهن و روح بازیکنان کار کردیم تا با توان بیشتر بازی کنند، خداراشکر می‌کنیم که امروز هم نتیجه گرفتیم.
,
 
,
ربیعی: مس روز بسیار بدی داشت
,
 
,
محمد ربیعی پس از شکست مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری، اظهارداشت: ماشین سازی هم از لحاظ انگیزشی، هم فنی و هم تلاش برای پیروزی بهتر از ما بود. روز بسیار بدی داشتیم و بچه‌ها حتی از نظر بدنی هم مشکل داشتند. به ماشین‌سازی تبریک می‌گویم. قطعا بررسی بیشتری خواهیم داشت. بچه های ما با دماغ بالا وارد زمین شدند.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: اشتباه فردی کردیم و گل خوردیم. در ابتدای نیمه دوم قائم اسلامی‌خواه مصدوم شد و امیدواریم مشکل جدی نباشد. این موضوع هم روی بازیکنان تاثیرگذار بود. موقعیت‌هایی ایجاد کردیم و حتی وقتی سراپا حمله بودیم در ضد حمله منجر به گل آخر ماشین‌سازی در پایان بازی شد. باید خودمان را جمع کنیم چرا که انتهای فصل است. باید برای بازی بعد خودمان را آماده کنیم، حقیقت کار این است که ماشین‌سازی بهتر بازی کرد و زحمت کشید که پیروز میدان بود.
,
 
,
ربیعی یادآور شد: دیروز گفتم آنها با ذهنیت بازتر بازی می‌کنند، تکلیف تیم تاحدودی مشخص است و برای نشان دادن خود اینگونه بازی می‌کنند. روز بدمان بود، قطعا با این موضوع برخورد می‌کنیم. ما باید فضا را به سمت بچه‌هایی ببریم که جوان هستند و باانگیزه بیشتری بازی می‌کنند.
,
 
,
سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا شکست مس را انگیزه بالای ماشین‌سازی می‌دانید یا مشکل خط دفاع؟ گفت: عملکرد خط دفاع قابل دفاع نیست. بازیکنان ما بیشتر دوئل‌های یک به یک را شکست خوردند. از طرفی گفتم ماشین‌سازی واقعا با انگیزه بود به همین دلیل هر 2 مورد را می‌توان اشاره کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه