اخبار داغ

رکوردهایم را در توکیو تکرار کنم، مدال می گیرم

محمدیان: به دنبال دومین مدال پارالمپیک هستم/ چندین بار در رقابت‌های داخلی و خارجی سهمیه کسب کرده‌ام

محمدیان: به دنبال دومین مدال پارالمپیک هستم/ چندین بار در رقابت‌های داخلی و خارجی سهمیه کسب کرده‌ام
دارنده نشان‌های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی در پرتاب وزنه کلاس ۴۲ F گفت: با توجه به رکوردهای تمرینی‌اش می‌تواند در دومین پارالمپیک پیاپی مدال کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سجاد محمدیان عضو تیم ملی پارادوومیدانی اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط آب و هوایی کیش که به توکیو شباهت دارد، اردوهایی در این شهر برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه چند بار سهمیه پارالمپیک گرفته، تاکید کرد: چندین بار در رقابت‌های داخلی و خارجی سهمیه ورودی توکیو را کسب کرده‌ام. به سبب کرونا و تعویق زمان پارالمپیک توکیو چندین بار رکوردگیری داخلی انجام شد که هر بار سهمیه را کسب کردم.

,

محمدیان درباره وضعیت تمریناتش افزود: هم‌اکنون در زمین پرتاب‌های ورزشگاه تختی خرم‌آباد تمرین می‌کنم. وضعیت زمین بسیار خوب است و با تلاش‌های مربی‌ام مصطفی بهرامی در آمادگی خوبی قرار دارم.

,

این ورزشکار لرستانی که در پارالمپیک ریودوژانیرو نشان نقره کسب کرده، در پاسخ به پرسش که می‌تواند در توکیو نیز جزو سه نفر اول باشد؟ گفت: رکوردهای تمرینی‌ام خوب است و اگر این رکوردها را در توکیو تکرار کنم، می‌توانم برای دومین بار مدال پارالمپیک را به دست بیاورم.

,

وی در پایان گفت: خوشبختانه فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک شرایط خوبی برای ورزشکاران فراهم کرده‌اند و مشکل خاصی وجود ندارد. از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت جانبازان و معلولین لرستان نیز که به خوبی حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم با کسب مدال جواب این زحمات بدهم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه