اخبار داغ

هفت ماه است که در اردو هستیم

محمدی: کشتی آزاد و فرنگی با هم همدل و همراه هستند/ فقط ایران و روسیه با ترکیب کامل در المپیک حضور دارند

محمدی: کشتی آزاد و فرنگی با هم همدل و همراه هستند/ فقط ایران و روسیه با ترکیب کامل در المپیک حضور دارند
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ما به اسم ایران به المپیک می‌رویم و فرقی نمی‌کند چه رشته‌ای باشد، برای رقم زدن اتفاق خوب باید هرچه بیشتر به هم نزدیک شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در آستانه مسابقات نمایندگان کشتی کشورمان در المپیک توکیو اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا حدود هفت ماه است که مداوم در اردو هستیم. کار بسیار سخت و تجربه جدیدی برای کادرفنی بود، البته این شرایط در همه دنیا حاکم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با تاکید بر سهمیه کامل کشتی آزاد گفت: در  فقط دو کشور ایران و روسیه با سهمیه کامل در مسابقات المپیک حضور پیدا می‌کنند و این موضوع اتفاق خوبی برای کشتی آزاد ایران است.
,
 
,
محمدی با اشاره به برنامه کشتی آزاد بیان کرد: در این مدت مسابقات آسیایی را هم پشت سر گذاشتیم. ما برای آمادگی کامل و حضوری موفق در المپیک بصورت روزشمار برنامه‌های مدونی را مکتوب کردیم و طبق همان پیش می‌رویم.
,
 
,
مربی تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر این که کشتی آزاد و فرنگی با هم همدل و همراه هستند، افزود: ما به اسم ایران به المپیک می‌رویم و فرقی نمی‌کند چه رشته‌ای باشد. امیدوارم همه کاروان موفق باشند برای رقم زدن اتفاق خوب باید هرچه بیشتر به هم نزدیک شویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه