اخبار داغ

بازیکنان سپاهان بعد از بازی مقابل استقلال چه گفتند؟

شهباززاده: نمی‌توانم بگویم از چه تیمی پیشنهاد دارم/ رفیعی: پیشنهاد پرسپولیس؟ تا چند روز دیگر تکلیفم مشخص می شود

شهباززاده: نمی‌توانم بگویم از چه تیمی پیشنهاد دارم/ رفیعی: پیشنهاد پرسپولیس؟ تا چند روز دیگر تکلیفم مشخص می شود
بازیکنان سپاهان بعد از بازی مقابل استقلال که با پیروزی تیمشان همراه بود، صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین هفته از رقابتهای لیگ برتر، سپاهان موفق شد در تهران استقلال را شکست دهد. بازیکنان سپاهان در پایان بازی مقابل استقلال صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
*شهباززاده: نمی‌توانم بگویم از چه تیمی پیشنهاد دارم
, *شهباززاده: نمی‌توانم بگویم از چه تیمی پیشنهاد دارم,
 
,
سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان و آقای گل بیستمین دوره لیگ برتر پس از پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال اظهار داشت: متأسفانه ما تیم فوق‌العاده‌ای بودیم و لیاقت قهرمانی را هم داشتیم و همه تلاش‌مان را تا روز آخر به کار گرفتیم. باید به سپاهان تبریک گفت. فصل فوق‌العاده‌ای داشتیم و در نهایت چیزی که می‌خواستیم نشد.
,
 
,
مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره آقای گلی‌اش خاطرنشان کرد: خدا را شکر تیم فوق‌العاده‌ای داشتیم و مهمترین دلیل اینکه این تعداد گل زدم این بود که بازیکنان فوق‌العاده‌ای در کنار من بازی می‌کردند. از مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان یک تیم فوق‌العاده بودیم که جز قهرمانی نتیجه خوبی گرفتیم.
,
 
,
وی در پاسخ به این سؤال که انتظار دعوت به تیم ملی را دارد، گفت: من همه تلاشم را کرده‌ام و توکل به خدا دارم.
,
 
,
شهباززاده درباره پیشنهاداتش تصریح کرد: طبیعتاً پیشنهاد بوده است، ولی هیچ تصمیمی هنوز نگرفتم. نمی‌توانم بگویم از چه تیمی پیشنهاد دارم. باید صبر کنیم در آینده چه پیش می‌آید.
,
 
,
*نیازمند: ما عالی بودیم، پرسپولیس فوق‌العاده
, *نیازمند: ما عالی بودیم، پرسپولیس فوق‌العاده,
 
,
پیام نیازمند دروازه بان سپاهان پس از ناکامی سپاهان در قهرمانی لیگ برتر با وجود پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال اظهار داشت: فکر نمی‌کنم کم آورده باشیم. نتایج ما فوق‌العاده و عملکردمان عالی بود. این بچه‌ها سزاوار خیلی بالاتر از اینها هم هستند و افتخار می‌کنم در این مدت در سپاهان بازی کردم. به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم و اگر ما عالی بودیم، آنها حتماً فوق‌العاده بودند. به دو تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم و مطمئنم با نویدکیا، ساکت و این بازیکنان، اتفاقات بزرگتری برای سپاهان می‌افتد.
,
 
,
وی درباره پایان کار خود در سپاهان گفت: سه سال در سپاهان بودم و این باشگاه را مانند خانه و خانواده و اصفهان را مانند شهر خودم می‌دانستم. همیشه تلاش خودم را برای موفقیت سپاهان کردم و از الان به بعد برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. دوستان مانند برادر من در سپاهان هستند و پیگیر موفقیت‌های آنها خواهم بود. مطمئنم اتفاقات بزرگتری برای سپاهان رخ می‌دهد.
,
 
,
دروازه‌بان جدید تیم پورتیموننزه پرتغال درخصوص اینکه بیشترین دقایق بازی را در سه سال گذشته در سپاهان داشته و رکورد کلین‌شیت را شکست، بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توان را داد تا در همه دقایق بازی‌ها در دروازه بایستم و در این سه سال، دیداری را از دست ندهم. کلین‌شیت کاری تیمی است و من هم بخشی از آن بودم. مطمئنم در آینده کسی که می‌آید، اتفاقات بسیار بهتری برای سپاهان رقم می‌زند.
,
 
,
*محبی: معاوضه با مغانلو؟ نمی دانم اما قطعا به پرتغال می روم
, *محبی: معاوضه با مغانلو؟ نمی دانم اما قطعا به پرتغال می روم,
 
,
محمد محبی هافبک سپاهان پس از پیروزی 2 بر یک سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: من چیزی برای گفتن ندارم. جدایی از تیم خوب سپاهان خیلی سخت است. خداحافظی از هواداران سپاهان و شهر دوست‌داشتنی اصفهان خیلی سخت است، ولی هر کس سرنوشت خاص خودش را دارد و من هم انتخاب کردم که در اروپا فوتبالم را ادامه دهم.
,
 
,
وی درباره رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی گفت: همانطور که آقامحرم گفت، اگر پرسپولیس توانسته 67 امتیاز کسب کند حتماً حقش بوده است. ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا در 30 بازی به 65 امتیاز برسیم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله سال بعد هم لیگ و هم جام حذفی به سپاهان برسد. 
,
 
,
محبی در مورد اینکه سپاهان می‌خواهد او را با شهریار مغانلو معاوضه کند، خاطرنشان کرد: من در جریان این موضوع نیستم. آن چیزی که مشخص است من به طور قطعی به پرتغال خواهم رفت.
,
 
,
*رفیعی: پیشنهاد پرسپولیس؟ تا چند روز دیگر تکلیفم مشخص می شود
, *رفیعی: پیشنهاد پرسپولیس؟ تا چند روز دیگر تکلیفم مشخص می شود,
 
,
سروش رفیعی هافبک سپاهان درباره لیگ امسال عنوان کرد: لیگ خوبی بود و وقتی پرسپولیس با 67 امتیاز قهرمان شد، ما هم در کورس بودیم و شانس داشتیم. این نشان می‌دهد لیگ خوبی بود. به پرسپولیس، هواداران، بازیکنان، کادر فنی و دوستان خوبم تبریک و خدا قوت می‌گویم. از اصحاب رسانه هم تشکر می‌کنم که کمک کردند. امیدوارم فصل آینده با برنامه‌ریزی بهتر و کیفیت بهتر زمین برگزار شود.
,
 
,
بازیکن سپاهان درباره پایان قراردادش با این تیم، خاطرنشان کرد: قرارداد من تمام شده و تا امروز هم بازی داشتیم. شرایط حساسی بود. به همین دلیل، چند روزی نیاز دارم استراحت کنم. به زودی تصمیم می‌گیرم.
,
 
,
رفیعی درباره بازگشتش به پرسپولیس، گفت: فصل نقل و انتقالات است. به همین دلیل صحبت و شایعه زیاد است. تا به امروز نه با کسی صحبتی کرده‌ام و نه می‌خواستم انجام دهم. در کورس قهرمانی بودیم و باید تمرکز می‌کردیم اما تا چند روز آینده تکلیف من مشخص خواهد شد.
,
 
,
وی درباره ماندن ذوب‌آهن در لیگ برتر، یادآور شد: ذوب‌آهن باشگاه ریشه‌دار و خوبی است. خوشحالم که ماند اما برای سایپا و ماشین‌سازی متاسفم و امیدوارم به زودی برگردند. به همشهری‌های عزیزم تبریک می‌گویم که فجر به لیگ برتر بازگشته است. به کارکنان فولادمبارکه و کادر فنی تبریک می‌گویم. فصل خوبی با نویدکیا داشتیم، امیدوارم هواداران سپاهان این تلاش را از ما بپذیرند و امیدوارم فصل آینده بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.
,
 
,
*نورافکن: قهرمانی پرسپولیس ناراحتی ندارد
, *نورافکن: قهرمانی پرسپولیس ناراحتی ندارد,
 
,
امید نورافکن مدافع – هافبک سپاهان بعد از برتری سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی‌هایی که مقابل تیم‌های پایین جدول داشتیم، تعیین کننده است ولی متأسفانه در هیچ کدام از این مسابقات نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. مقابل نفت مسجدسلیمان چهار امتیاز از دست دادیم و در مقابل ماشین‌سازی مساوی کردیم. کمبود نتایج آنها در هفته آخر حس شد.
,
 
,
وی افزود: بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و هدف‌مان این بود که با اختلاف سه گل این تیم را شکست دهیم. اگرچه نتوانستیم سه گل بزنیم اما امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم بدنسازی خوبی داشته باشیم. امسال ابتدای فصل را خوب شروع نکردیم ولی امیدوارم در سال جدید در 7-8 بازی ابتدایی امتیازات خوبی جمع کنیم.
,
 
,
مدافع تیم سپاهان در خصوص رقابتش با وریا غفوری در این مسابقه اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم ولی سعی می‌کنیم کارهایی که از ما می‌خواهند را انجام بدهیم. زیاد در این مورد فکر نمی‌کنم. 
,
 
,
نورافکن در خصوص مشکلاتی که بین وی و غفوری در بازی‌های گذشته به وجود آمده، عنوان کرد: اسم این مسئله مشکل نیست چون او رقیب من است. در زمین باید با رقیب محکم بازی کرد. اگر قرار باشد مقابل یک تیم خوب اروپایی بازی کنیم باید بگوییم با آنها دوست هستیم؟ من سعی می‌کنم احترام‌ها را حفظ کنم و محکم بازی کنم.
,
 
,
وی در خصوص اینکه آیا فکر می‌کرد سپاهان 65 امتیاز بگیرد اما قهرمان نشود، گفت: ما 65 امتیاز گرفتیم و من فکر می‌کردم با این امتیاز می‌توانیم قهرمان شویم. واقعاً تمام تلاش‌مان را کردیم. همه قبول داشتند که سپاهان تمام تلاشش را برای قهرمان انجام داد. هم استقلال و هم پرسپولیس زحمت کشیدند و پرسپولیس با 2 امتیاز بیشتر از ما قهرمان شد اما این موضوع جای ناراحتی ندارد و به گذشته برنمی‌گردیم و همین راه را ادامه می‌دهیم. 
,
 
,
نورافکن تأکید کرد: سرمربی تیم سپاهان شخصیتی دارد که فقط به آینده روشن فکر می‌‌کند. امیدوارم در سال آینده پیشرفت‌مان بیشتر از امسال باشد. 
,
 
,
مدافع سپاهان در پاسخ به اینکه آیا از شرایط تیمش راضی است، گفت: از همه چیز راضی هستم. یک برنامه دو ساله خوب دارم و تلاش می‌کنم بعد از دو سال راهی تیم‌های اروپایی شوم. در دو سال آینده حتماً در سپاهان هستم و در اینجا راحتم. امیدوارم در سال‌های آینده با پیشنهادی که دارم راهی اروپا شوم.
,
 
,
*مصلح: امتیاز ۶۵ هدفی بود که آن را دنبال می‌کردیم
, *مصلح: امتیاز ۶۵ هدفی بود که آن را دنبال می‌کردیم,
 
,
شایان مصلح، مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه تیمش با وجود برتری مقابل استقلال در بازی پایانی لیگ اما نتوانست قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد، اظهار داشت: ما این فصل هدفی را برای خودمان تعریف کرده بودیم که گرفتن 65 امتیاز بود. این امتیاز هدف ما بود و در رختکن، سالن بدنسازی و همه جا این امتیاز 65 را نوشته بودیم که به هدف‌مان برسیم و خدا را شکر رسیدیم، اما شرایطی پیش آمد که نتوانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.
,
 
,
وی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده در سپاهان می‌ماند یا نه، گفت: من یک سال دیگر با باشگاه سپاهان قرارداد دارم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه