اخبار داغ

سجاد گنج‌زاده نباید در مسابقه حمله را دیر شروع کند؛

ناظریان: امید ما به کسب مدال در کاراته المپیک خیلی بالاست و امید داریم/ کاراته کاهایمان باید سریع ریکاوری انجام بدهند

ناظریان: امید ما به کسب مدال در کاراته المپیک خیلی بالاست و امید داریم/ کاراته کاهایمان باید سریع ریکاوری انجام بدهند
پیشکسوت کاراته ایران: امید ما به کسب مدال در کاراته المپیک خیلی بالاست و امید داریم که مدال‌های خوش رنگی را ورزشکاران ما کسب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله ناظریان پیشکسوت کاراته کشورمان پیرامون امید بالا به کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت : مدیریت و کنترل سجاد گنج زاده نسبت به زمان لحظه مسابقه و کنترل حریف در مسابقه از مهمترین مزایای سجاد هست که با توجه به سنگینی وزنش میتواند خوب حریف را کنترل کند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کارشناس کاراته کشورمان درباره دوره‌ای بودن مسابقات گفت: البته با توجه به دوره‌ای بودن مسابقات که هر ورزشکار باید ۴ تا مسابقه بدهد امیدواریم ورزشکارانمان بتوانند زود ریکاوری انجام بدهند و برای مسابقاتشان آماده شوند.
,
 
,
ناظریان درباره سجاد گنج‌زاده ادامه داد : سجاد گنج‌زاده نباید در مسابقه حمله را دیر شروع کند و از همان ابتدا باید به خط حمله بزند
,
 
,
پیشکسوت کاراته در خصوص حمیده عباسعلی دیگر ورزشکار کشورمان بیان داشت : خانم عباسعلی به قدری توانمند و با تجربه هست که در مسابقه می‌تواند به‌راحتی از پای خودش برای ضربه به حریف استفاده کند و امتیازگیری داشته باشد.
,
 
,
ناظریان در خصوص دیگر ورزشکار کشورمان سارا بهمنیار نیز افزود : خانم بهمنیار بسیار سرعتی و قوی است که اگر بتواند از این سرعت بالای خودش استفاده کند قطعا میتواند پیروز میدان باشد.
,
 
,
ناظریان که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد اذعان داشت: امید ما به کسب مدال در کاراته المپیک خیلی بالاست و امید داریم که مدال‌های خوش رنگی را ورزشکاران ما کسب کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه