اخبار داغ

شرایط بسکتبال در آینده خیلی بهتر خواهد شد؛

طباطبایی: انتظار ما از تیم ملی بسکتبال همین‌قدر بود/ باید از المپیک درس بگیریم

طباطبایی: انتظار ما از تیم ملی بسکتبال همین‌قدر بود/ باید از المپیک درس بگیریم
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: خوشبختانه بازیکنان، بازی خوبی از خود نشان دادند و انتظار ما در همین حد بود که بتوانند تمام تلاش خود را بکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد حضور تیم ملی ایران در المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: المپیک یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی جهان است که بهترین تیم‌های دنیا در آن شرکت می‌کنند. کسب سهمیه این مسابقات، افتخار بزرگی است که نصیب ایران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان، بازی خوبی از خود نشان دادند و انتظار ما در همین حد بود که بتوانند تمام تلاش خود را بکنند. امیدوارم از این بازی‌ها برای بهتر شدن، پیشرفت و آینده درس بگیریم.
,
 
,
طباطبایی گفت:‌ باید از تجربه این بازی‌ها برای پوشش نقاط ضعف خود و توسعه زیرساخت‌ها و تکنیک و تاکتیک استفاده کنیم. عملکرد تیم ملی ایران از نظر فنی قابل قبول بود. دو بازی تیم ایران مقابل بهترین تیم‌های جهان یعنی آمریکا و فرانسه بود. تیم ایران با فرانسه خوب بازی کرد و مقابل جمهوری چک هم شانس پیروزی داشتیم.
,
 
,
وی تصریح کرد:‌ این نتایج، چیزی از ارزش‌های تیم ایران کم نمی‌کند. شرایط بسکتبال در آینده خیلی بهتر خواهد شد و می‌توانیم برای بازی‌های آسیایی و المپیک آینده، برنامه مناسبی داشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه