اخبار داغ

مدیران سلطانی فر به دنبال صندلی جدید؛

ریاست آکادمی المپیک به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش می رسد؟/ ناکامان قصد ماندن دارند!

ریاست آکادمی المپیک به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش می رسد؟/ ناکامان قصد ماندن دارند!
شنیده ها حاکی از آن است که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برای صندلی ریاست آکادمی ملی المپیک دورخیز کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با پایان دولت دوازدهم به دنبال ادامه حضور در بدنه ورزش است. فرامرزیان در حکمی از سوی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در تاریخ 10 آبان سال 96 و به جای علی آقازاده به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد و در این 4 ساله در بدنه وزارت ورزش روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه کرده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او که سابقه حضور در وزارت راه  و شهرسازی و وزارت کشور را دارد، قصد کرده با وجود پایان کار دولت در حوزه ورزش باقی بماند. فرامرزیان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی با گرایش تحول اداری است و پیش از این به مدت 3.5 سال در سمت مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌های وزارت کشور خدمت کرده است. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان یک‌سال نیز عهده‌دار سمت معاونت برنامه ریزی منابع و هماهنگی امور استان های معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت یازدهم بوده است.

,

با توجه به پایان دولت روحانی، فرامرزیان که ظاهرا در حوزه ورزش به او خوش گذشته، تصمیم گرفته تا در این حوزه باقی بماند. اگرچه با عملکرد ضعیف و مشعشعی که وزارت ورزش در دوره سلطانی فر داشته، ادامه حضور تیم سابق در این وزارتخانه عملا غیرممکن است از همین رو فرامرزیان قصد دارد تا حضور خود را در حوزه ورزش در بخش دیگری ادامه دهد.

,

شنیده می شود که او ریاست آکادمی ملی المپیک را مدنظر دارد و قصد دارد از وزارت ورزش به ساختمان همسایه وزارتخانه یعنی کمیته ملی المپیک نقل مکان کند. آکادمی ملی المپیک در روزهای منتهی به المپیک با کناره گیری رضا قرخانلو، روزهای پرتنشی را سپری کرد و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته را به عنوان سرپرست آکادمی منصوب نمود تا پس از پایان المپیک درباره آن تصمیم گیری شود.

,

با این وجود شنیده ها حاکی از آن است که ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برای این صندلی دورخیز کرده تا ادامه حضورش در ورزش را با پست ریاست آکادمی ادامه دهد. ظاهرا به اندازه ای در حوزه ورزش به فرامرزیان خوش گذشته که او قصد ندارد این حوزه را ترک کند. او پیش از این برای ریاست بر فدراسیون ژیمناستیک تلاش هایی را انجام داد و این فدراسیون را تحت فشار گذاشته بود تا با جدایی رئیس آن بتواند تداوم حضورش در ورزش را با ریاست یک فدراسیون ادامه دهد که با مقاومت اینچه درگاهی در این هدف ناکام ماند و حالا برای صندلی آکادمی کیمته ملی المپیک برنامه ریزی کرده. باید منتظر ماند و دید که پس از پایان المپیک و روزهای پرتب و تاب پیش رو آیا فرامرزیان به این صندلی می رسد؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه