اخبار داغ

المپیک توکیو| برگزاری نشست داوران کاراته/ اسپینوز: از این فرصت بی نظیر استفاده کنید+عکس

المپیک توکیو| برگزاری نشست داوران کاراته/ اسپینوز: از این فرصت بی نظیر استفاده کنید+عکس
داورانی که در بازی های المپیک قضاوت می کنند، برای آخرین بار در نشست این شورا حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، روز گذشته در آستانه آغاز رقابتهای کاراته در بازیهای المپیک، داورانی که در رویداد توکیو قضاوت می کنند، در آخرین نشست جزئیات پروتکل های داوری مسابقات را مورد بحث قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آنتونیو اسپینوز، رئیس فدراسبون جهانی از داوران المپیکی در ورزشگاه نیپون بودوکان استقبال کرد.

,

اسپینوز خطاب به داوران المپیکی گفت: سالها بعد به یاد خواهید آورد که اینجا بوده اید و نقش مهمی در این لحظه تاریخی داشته اید. من می خواهم از فرصت بی نظیری که برای حضور در اینجا به دست آورده اید، استفاده نمایید.

,

ریاست این جلسه بر عهده اسپینوز رئیس فدراسبون جهانی بود و خاویر اسکالانته رئیس کمیسیون داوران، توشی هیسا ناگورا دبیرکل، سارا ولف مدیر اجرایی، استبان پرز رئیس کمیسیون فنی و دیوید بنتلو رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی نیز در این جلسه که با حضور کلیه داوران المپیکی برگزار شد، حضور داشتند.

,

این گردهمایی در نیپون بودوکان فرصتی برای به اشتراک گذاشتن هیجان هیئت داوران قبل از اولین رقابتهای کاراته در بازی المپیک کاراته و همچنین قدردانی از زحمات آنها در طول رقابت های کسب سهمیه المپیک بود.

,

اسپینوز گفت: من مطمئن هستم که همه شما از بودن در اینجا احساس غرور و افتخار می کنید و کارآیی و آرامش خود را به نمایش می گذارید تا در موفقیت ما در توکیو سهیم باشید. هدف ما در این هفته این است که به جهان نشان دهیم ما ورزشی هستیم که ارزش حضور در برنامه المپیک را دارد. من اعتقاد دارم که همه ما با هم می توانیم به این امر دست یابیم.

,

مسابقات کاراته در توکیو ۲۰۲۱ برای ۵ تا ۷ آگوست ۲۰۲۱ در نیپون بودوکان برنامه ریزی شده است و در پایان هر روز مدال آن رده اهدا خواهد شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه