اخبار داغ

با صلاحدید کادرفنی در رقابت های جهانی نروژ شرکت می کنم

گرایی: به رویایم رسیدم/ امیدوارم المپیک پاریس با برادرم مدال بگیرم

گرایی: به رویایم رسیدم/ امیدوارم المپیک پاریس با برادرم مدال بگیرم
فرنگی کار وزن 67 کیلوگرم ایران گفت: امیدوارم المپیک پاریس با برادرم مدال بگیرم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا گرایی فرنگی کار وزن 67 کیلوگرم ایران در نشست خبری بعد از کسب مدال طلای المپیک در مورد حسش از کسب مدال طلای المپیک اظهار داشت: خداراشکر امروز به مدال رسیدم. در فینال با کشتی حساب شده حریفم را شکست دادم. حس خوبی دارم چون بعد از تمرین های زیاد به رویایم که کسب مدال المپیک بود، رسیدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گرایی در مورد شکست برادرش محمدعلی در این دوره گفت: برادرم شکست خورد. قبل از اعزام وقتی در اردوی آزادی بودیم، از دنده و‌ زانو آسیب دید و دیگر هم نمی شد کسی دیگر اعزام شود اما او در همین رقابتها در ثانیه پایانی جلوی کشتی گیر کرواسی تلاش کرد. از همین جا خسته نباشید می گویم به برادرم و امیدوارم طلای المپیک پاریس را بگیرد.

,

وی در مورد اینکه برای آینده چه برنامه ای دارد و چهارمین فرنگی کار ایرانی هستی که طلا می گیری و آیا می خواهی تا المپیک بعدی هم باشی، عنوان کرد: برنامه من برای آینده با صلاحدید کادرفنی این است که در رقابت های جهانی نروژ شرکت کنم یا نه. اگر بروم تغییر وزن نمی دهم ولی صلاحدید کادرفنی باشد، در وزن ۷۲ هم کشتی می گیرم. برای المپیک آینده هم برنامه دارم و امیدوارم در پاریس همراه برادرم مدال بگیرم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه