اخبار داغ

وزنه هایی از این سنگین تر را تنهایی می زدم

داوودی: مدالم را به مردم و کادر درمان تقدیم می کنم/ استرسم از لیگ کمتر بود

داوودی: مدالم را به مردم و کادر درمان تقدیم می کنم/ استرسم از لیگ کمتر بود
نایب قهرمان المپیک توکیو در دسته فوق سنگین وزنه برداری گفت: خدا را شکر می‌کنم که این مدال را در سن 22سالگی به دست آوردم و مدالم را به مردم و کادر درمان تقدیم می کنم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی داوودی نایب قهرمان المپیک توکیو در دسته فوق سنگین وزنه برداری پس از کسب مدال نقهر دسته فوق سنگین اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این مدال را در سن 22سالگی به دست آوردم. قرار بود المپیک پارسال برگزار شود که به خاطر کرونا عقب افتاد و این شرایط باعث شد که مدتی به تنهایی تمرین کنم. در شرایط کرونا خیلی سختی کشیدم اما خوب تمرین کردم و حتی وزنه هایی از این سنگین تر را تنهایی می زدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او در پاسخ به این سوال که اگر سال گذشته المپیک برگزار می شد، می توانستی همین اندازه خوب باشی، گفت: نه. شاید مدال می گرفتم اما حتما به این سرحالی نبودم و با این آمادگی نمی توانستم در مسابقه حاضر شوم.

,

او درباره شرایط کلی مسابقه گفت: قطعا طلا برای من دست نیافتنی بود و باید برای نقره همه تلاشم را می کردم که همین اتفاق هم افتاد. دوست داشتم تماشاگران و تعدادی از هموطنانم در سالن می بودند اما می دانم که مسابقه ام را دیده اند و ممنونم که انرژی مثبت برایم فرستادند.

,

داوودی با اشاره به کسانی که کمک کرده اند تا او به مدال برسد، گفت: خیلی ها برایم زحمت کشیدند تا این مدال به دست بیاید. از خانواده ام گرفته تا کادر فنی و مربیانی که از رده پایه همراهم بودند. مجموعه فدراسیون کمک کرد و من از همه تشکر می کنم.

,

نایب قهرمان المپیک توکیو با بیان اینکه قبل از سفر به توکیو استرس داشتم، گفت:  قبل از اینکه بیایم استرس داشتم اما در حین مسابقه شرایط برایم طوری پیش رفت که استرسم از مسابقه لیگ کمتر بود.

,

او در ارتباط با اینکه چرا قبل از مسابقه روی وارد سالن شد، گفت: جو مسابقه برایم سنگین بود و می خواستم کمی آرام شوم که با شروع مسابقه همه چیز تغییر کرد.

,

داوودی در پاسخ به این سوال که حریف دست نیافتنی پیش رو دارد، گفت: فعلا دلم می خواهد با این مدال خوشحال باشم اما این را هم فراموش نکنیم که  ورزش بالا و پایین دارد. اگر برنامه ریزی ام درست باشد، می توانم مسیر درستی را طی کنم.

,

داودی در ادامه مدالش را به مردم ایران و کادر درمان تقدیم کرد: در این مدت مردم سختی زیادی کشیدند و کادر درمان هم مردانه ایستاد. خوشحالم که توانستم حتی برای دقایقی خوشحالشان کنم. نیتم این بود برای چند لحظه خوشحال شان کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه