اخبار داغ

نشست خبری مدال آوران فوق سنگین وزنه برداری برگزار شد

تالاخادزه: قدرت من راز پیچیده ای ندارد/ داوودی: هدفم این بود که به مدال المپیک برسم

تالاخادزه: قدرت من راز پیچیده ای ندارد/ داوودی: هدفم این بود که به مدال المپیک برسم
نشست خبری مدال آوران دسته فوق سنگین وزنه برداری بازیهای المپیک توکیو برگزار شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری مدال آوران  فوق سنگین وزنه برداری المپیک توکیو برگزار شد. لاشا تالاخادزه قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه راز قدرت خارق العاده  او و رکورد های فوق العاده‌ای که به ثبت می‌رساند چیست، گفت: من تمریناتم را انجام می‌دهم، به صحبت‌های مربیانم گوش می‌دهم و در مسیری که برای تعیین شده قدم برمی دارم و هیچ کار دیگری غیر از آن انجام نمی‌دهم. هیچ چیز پیچیده دیگری وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تالاخادزه در پاسخ به این پرسش که با طلای المپیک توکیو راضی شده است یا خیر، گفت: خیر، من همچنان تمریناتم را ادامه می دهم و برای المپیک پاریس و کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۴  آماده می کنم.

,

داودی در مورد اینکه وزنه برداری را شروع کردید، تصور می کردید در سن ۲۲ سالگی اولین مدال المپیک خود را بگیرید، گفت: خدا را شکر به مدال المپیک رسیدم. بله، هر ورزشکاری که وارد ورزش قهرمانی می شود، مدال المپیک می خواهد و هدف من هم این بود به مدال المپیک برسم. خوشحالم مردم کشورم برای چند لحظه خوشحال شدند.

,

داودی در پاسخ به این پرسش که چرا وزنه برداری باید در المپیک باشد، تاکید کرد: وزنه برداری رشته ای است که طرفدار زیادی دارد. در المپیک پاریس که هست اما امیدوارم  بعد از آن هم باشد چون یکی از جذابترین رشته ها است و امیدوارم در المپیک باقی بماند. وزنه برداری در ایران طرفدار زیادی دارد. متاسفانه در این المپیک دو سهمیه داشتیم و خیلی از ورزشکاران ما حضور نداشتند و اگر وزنه برداری در المپیک باقی بماند، برای کاروان ایران  و وزنه برداران ایرانی خوب است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه