اخبار داغ

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین:

تخت های بیمارن کرونایی اسفراین افزایش پیدا می کند

تخت های بیمارن کرونایی اسفراین افزایش پیدا می کند
عیسی توحیدی با اشاره به استمرار سیر صعودی کرونا و افزایش آمار مبتلایان و بستری‌های کرونا گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امکان افزایش تخت های بستری ویژه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان به 200 مورد وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی توحیدی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با عصراترک با اشاره به استمرار سیر صعودی کرونا و افزایش آمار مبتلایان و بستری‌های کرونا در موج جدید در شهرستان اسفراین،گفت:تعداد تخت های عادی و ویژه بیماران کرونایی را جهت پذیرش بیماران احتمالی بالای 100 درصد افزایش داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ا , عصراترک ,

وی افزود: تعداد تخت های عادی از 24 تخت به 64 تخت و تخت های ویژه از 10 تخت به 16 تخت افزایش یافته است.

,

 توحیدی گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امکان افزایش تخت های بستری ویژه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان به 200 مورد وجود دارد.

,

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به افزایش روزانه تعداد بیماران بستری و بیمار بدحال کرونایی ،افزود:عادی انگاری و عدم استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حضور در دورهمی های خانوادگی و مراسم عزا و عروسی و دید و بازدید ها و مراکز پرازدحام از جدی‌ترین عوامل انتقال بیماری است.

,

 

,

انتهای پیام/ حسن آبادی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه