اخبار داغ

هندبال قهرمانی زنان آسیا؛

قانع: گروه آسان وجود ندارد/ شرایط بازی با کویت پیچیده است

قانع: گروه آسان وجود ندارد/ شرایط بازی با کویت پیچیده است
مربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با اشاره به انصراف هند، یکی از رقیبان اصلی ایران از رقابت های قهرمانی آسیا، شرایط بازی های نخست مرحله گروهی مقابل کویت و ژاپن را پیچیده عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدیجه قانع، مربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با اشاره به جایگزین شدن دو تیم سوریه و فلسطین در گروه B رقابت های قهرمانی هندبال زنان آسیا گفت: انصراف افغانستان این شبهه را به وجود آورد که ممکن است سهمیه حضور در رقابت های جهانی کاهش یابد اما با ورود دو تیم سوریه و فلسطین مطمئن شدیم سهمیه 6 تیمی رقابت های جهانی کاهش نمی یابد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: شناخت ما از تیم های عربی به بازی های غرب آسیا که 4 سال پیش برگزار شد، برمی گردد و به همین خاطر نمی توانیم نظر صد درصد راجع به سطح توانایی این تیم ها بدهیم. اما باید بگویم کشورهای عربی روی هندبال سرمایه گذاری خوبی کرده اند و در چند سال اخیر پیشرفت محسوسی داشته اند و در چند ماه اخیر در کشورهای اروپایی اردوهای بسیار خوبی برگزار کرده اند. 
,
 
,
قانع اضافه کرد: سوریه هم در چند سال گذشته یکی از رقیبان اصلی ما بوده و حتی در مسابقات بین المللی قطر به این کشور باختیم و همین امر نشاندهنده این است که اصلا تیم ضعیفی نیست و کار راحتی هم مقابل این تیم نداریم. 
,
 
,
وی درباره رویارویی نخست تیم ملی کشورمان با تیم کویت در مرحله گروهی رقابت های آسیایی هم گفت: کویت یک ماه و نیم هست در کشور بوسنی اردو زده و خبرها نشان می دهد حساب ویژه ای روی رقابت های اردن باز کرده است. نکته قابل توجه این است که به دلیل اختلاف میانگین قدی بهتر کویت و همچنین عدم شناخت نسبت به این تیم، شرایط بازی نخست ما در مسابقات قهرمانی زنان آسیا مقداری پیچیده است. 
,
 
,
قانع با بیان اینکه در رقابت های آسیایی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، افزود: در بازی نخست مقابل کویت همه چیز تا دقیقه 10 تا 15 بازی مشخص می شود و می توانیم بعد از این دقایق سیستم بازی را بهتر در زمین پیاده کنیم اما در نهایت سعی می کنیم روی ساختار سرعت کار کنیم.
,
 
,
وی در پایان با بیان اینکه گروه آسان در رقابت های آسیایی وجود ندارد، گفت: به هر حال تمام سعی خود را می کنیم جزو 4 تیم اول بالا بیاییم. 
,
 
,
گفتنی است رقابت های هندبال قهرمانی زنان اسیا از 24 شهریور تا 3 مهرماه به میزبانی اردن برگزار می شود. 
,
 
,
تیم ملی کشورمان در گروه B این رقابت ها با تیم های ژاپن، فلسطین، کویت، سوریه و اردن همگروه شد.
,
 
,
در گروه A  نیز تیم های کره جنوبی، سنگاپور، قطر، هنگ کنگ، قزاقستان و ازبکستان قرار دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه