اخبار داغ

نباید در بیداری دچار غفلت شد؛

سجادی: باید «فتوت» را در ورزش زورخانه‌ای ترویج دهیم/ تمرینات مدرن بایستی گسترش یابد

سجادی: باید «فتوت» را در ورزش زورخانه‌ای ترویج دهیم/ تمرینات مدرن بایستی گسترش یابد
وزیر ورزش و جوانان گفت: شایسته است با حفظ روش سنتی، زمینه گسترش تمرینات مدرن را هم فراهم آوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازپایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سیدحمید سجادی در حاشیه برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای، ساماندهی زورخانه‌های سراسر کشور را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با مشورت و هم‌فکری همکاران، مسئولین فدراسیون در راس آن سردار باران‌چشمه و همچنین هیات‌های استانی، مدیران کل استانی و همه دستگاه‌ها و نهادهایی که در این زمینه فعالیت دارند، با نظارت وزارت ورزش و جوانان، وضعیت زورخانه‌ها را بررسی و ساماندهی می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیر ورزش و جوانان فعالیت فدراسیون جهانی این رشته را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: فدراسیون جهانی از دو دهه پیش با دستور و راهنمایی مقام معظم رهبری برای صدور این رشته به جهان شکل گرفته و تکلیفم این است که فدراسیون ملی را آنقدر قوی کنیم تا این دو فدراسیون ممزوج شده و در راستای صدور وررش زورخانه.ای به أقصی نقاط جهان با قدرت پیش روند.
,
 
,
سجادی با اشاره به ریاست "مدوید" بر فدراسیون اروپایی ورزش‌های زورخانه‌ای که از هم‌دوره‌ای‌های جهان پهلوان تختی محسوب می.شود، بیان داشت : برای ترویج و گسترش این رشته افراد شاخصی وجود دارند و می‌توانیم از بزرگانی نظیر مدود استفاده کنیم.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش تربیت مرشد برای توسعه و صدور ورزش زورخانه‌ای، هم‌چنین بازنگری در تمرینات را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: اکنون دو سبک تمرینی قدیم و مدرن در ورزش زورخانه‌ای وجود دارد که شایسته است با حفظ روش سنتی زمینه گسترش تمرینات مدرن را هم فراهم آوریم.
,
 
,
سجادی با بیان اینکه "فتوت" واژه کلیدی و کاربردی در اداره کشورهای اسلامی است، تاکید داشت: ما در کشورمان فتوت را بصورت ریشه‌ای داریم، به طوری که آن‌چه در دفاع مقدس رخ داد، چیزی جز فتوت نبود و نباید اجازه دهیم گاهی در بیداری دچار غفلت شویم. باید فتوت در ورزش زورخانه‌ای و همچنین در جامعه ترویج پیدا کند.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان بار دیگر با تاکید بر ترویج و گسترش ورزش زورخانه‌ای گفت: آنچه اهمیت دارد این است که ورزش زورخانه ای را فارغ از این مهم که امکانات داریم یا نداریم باید به هر طریق ممکن در همه جای ایران فعال کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه