اخبار داغ

کشتی ساحلی رنکینگ جهانی| پیروزی سه ساحلی باز ایران در دور نخست/ عموپور حذف شد

کشتی ساحلی رنکینگ جهانی| پیروزی سه ساحلی باز ایران در دور نخست/ عموپور حذف شد
رقابت های رنکینگ جهانی کشتی ساحلی از صبح امروز (جمعه) در شهر ایتالیا در حال برگزاری است و عصر فردا با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دور نخست این مسابقات به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در وزن 70 کیلوگرم محمد زمانی در دور حذفی مقابل استیو مومیلا از ایتالیا با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت و به مسابقات گروه A راه یافت. وی در این گروه در دور نخست با نتیجه 2 بر1 از سد عنایت اله از پاکستان گذشت. زمانی در دور دوم مقابل نیکولاس باسکولیدیس از یونان قرار می گیرد و صبح فردا در دور سوم نیز به مصاف لوان کلخاشویلی از گرجستان می رود.
,
 
,
در وزن 80 کیلوگرم عبداله شیخ اعظمی در گروه B در دور اول با نتیجه 3 بر صفر مقابل ماگومد عبدالکادیروف کشتی گیرروسی الاصل از کشور رواندا به پیروزی رسید. وی در دورهای دوم و سوم به مصاف واسیلی مینزالا از رومانی و پابلو گارسیا از اسپانیا می رود.
,
 
,
در وزن 90 کیلوگرم سینا عموپور در دور حذفی مقابل ابراهیم یوسوبوف از آذربایجان با نتیجه 1 بر صفر مغلوب و از راه یابی به مسابقات گروهی بازماند و از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن 90+ کیلوگرم سهیل قلی پور در دور حذفی با نتیجه 3 بر صفر مقابل گئورگی ایوانوف از بلغارستان به برتری رسید و راهی مسابقات گروهی شد. وی در گروه A در دور نخست  با نتیجه 3 بر صفر آچیلاس چریسیدیس از یونان را مغلوب کرد. قلی پور عصر امروز در مسابقات دور دوم به مصاف هدایت کورت از ترکیه می رود و صبح فردا نیز در دور سوم با اویان نظریانی از آذربایجان مبارزه خواهد کرد.
,
 
,
بر اساس برنامه ی این مسابقات، رقابت های دور دوم عصر امروز و رقابت های دور سوم صبح فردا و رقابت های نیمه نهایی و فینال نیز عصر فردا برگزار می شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه