اخبار داغ

تقدیر حدادی از وزیر

بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه دوومیدانی/ صحبتهای سجادی با المپیکی ها

بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه دوومیدانی/ صحبتهای سجادی با المپیکی ها
وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی آفتاب بازدید کرد و پای صحبت دوومیدانی کاران نشست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی اختصاصی دوومیدانی آفتاب انقلاب بازدید و با دوومیدانی‌کاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدای این مراسم سجادی با شلیک تیر تپانچه آغازگر یک مسابقه دوومیدانی نمادین بود که در این مسابقه نمادین محمد حسین طیبی قهرمان سه گانه کشور به عنوان نفر اول از خط پایان گذشت.

,

در ابتدا هاشم صیامی رییس فدراسیون درگذشت پیشکسوت این ورزش، صابری را تسلیت گفت و سپس از حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پیشکسوتان، مربیان، دوومیدانی‌کاران و داوران این عرصه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب قدردانی کرد.

,

سپس دبیر فدراسیون دوومیدانی، با ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون دوومیدانی ارائه کرد که مهترین آن برنامه های فدراسیون برای المپیک توکیو و رقابتهای دوومیدانی جوانان جهان در کنیا بود.

,

در این مراسم سجادی با دوومیدانی کاران ایران فرزانه فصیحی، احسان حدادی، حسن تفتیان نمایندگان ایران در المپیک توکیو و دیگر پیشکسوتان و دوومیدانی کاران حاضر در این مجموعه صحبت کرد.

,

در انتهای این مراسم فدراسیون دوومیدانی تندیسی به رسم یادبود به وزیر ورزش و جوانان تقدیم شد. احسان حدادی قهرمان چهار دوره باز ی های آسیایی و دارنده مدال نقره  المپیک ۲۰۱۲ لندن به نمایندگی از خانواده بزرگ دوومیدانی از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان تقدیر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه