اخبار داغ

بهانه‌ای نمی‌آورم، رقیبم بهتر کار کرد

پوررهنما: به نفر اول دنیا باختم/ واقعیت ها را نمی توان کتمان کرد

پوررهنما: به نفر اول دنیا باختم/ واقعیت ها را نمی توان کتمان کرد
دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک درباره شکست در مسابقه فینال گفت: هیچ بهانه‌ای درباره این مسابقه ندارم و حریف بهتر کار کرد و برنده شد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پوررهنما دارنده مدال نقره منهای وزن ۷۵ کیلوگرم مسابقات پاراتکواندوی بازی‌های پارالمپیک بعد از شکست مقابل حریف مکزیکی اظهار داشت: در این مسابقه کمی غافلگیر شدم چون که شناخت خوبی از رقیبم نداشتم. دوست داشتم جای دیگری غیر از فینال بازی‌های پارالمپیک با او مسابقه بدهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او با اشاره به قدرت حریف مکزیکی ادامه داد: به حریف ضعیفی نباختم. او  سال ۲۰۱۹ قهرمان جهان شد و نفر رنک یک دنیا است. به حریف ضعیفی نباختم اما شاید اگر قبل از این شانس مسابقه با او را داشتم می‌توانستم بهتر مبارزه کنم.

,

پوررهنما درباره این‌که آیا به خوبی برای این بازی‌ها آماده شده بود یا نه؟ گفت: الان هر حرفی بزنم شاید فکر کنند دنبال بهانه هستم اما نمی‌توان واقعیت‌ها را کتمان کرد. برای حضور در این مسابقات زیادی را نتوانستیم شرکت کنیم و این طبیعی است که در میزان آمادگی ما هم تاثیرگذار است. نمی‌خواهم بگویم مقصر فدراسیون بوده اما برخی از مسابقات را به خاطر کرونا از دست دادیم و برخی دیگر را به خاطر صادر نشدن ویزا و برخی هم به خاطر هزینه‌های سنگین سفر و این تاثیر داشت. شما ببینید انگلیس دو ماه در اردو و مسابقه بود؛ مدتی در آلمان اردو زد و یا در مسابقاتی در کره‌جنوبی اما ما کجا بودیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه