اخبار داغ

استقلال صفر (۴) - نساجی صفر (۵)؛

جام حذفی فوتبال| تقلب استقلال از روی دست پرسپولیس/ ساکت باز هم به فرهاد نباخت!

جام حذفی فوتبال| تقلب استقلال از روی دست پرسپولیس/ ساکت باز هم به فرهاد نباخت!
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی با پیروزی و صعود تیم قائم‌شهری خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران و از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (دوشنبه - ۲۲ فروردین‌ماه) در ورزشگاه آزادی تهران، تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی به مصاف یک‌دیگر رفتند.

,

استقلالی‌ها که این روزها در جدول رده‌بندی لیگ برتر اوضاع بسیار مطلوبی داشته و هنوز طعم شکست را نچشیده‌اند، با برتری مقابل پیکان به این مرحله رسیده بودند و نساجی هم که این روزها شرایطش در لیگ چندان مساعد نیست، گل‌گهر را برای رسیدن به یک‌چهارم نهایی جام حذفی از پیش برداشته بود.

,

در نیمه نخست اگر چه توپ و میدان بیش‌تر در دست استقلالی‌ها بود اما علی‌رغم ایجاد چند موقعیت، دروازه رقیب مازنی باز نشد تا دو تیم با نتیجه تساکی بدون گل راهی رختکن شوند.

,

همین روال در نیمه دوم این جدال هم ادامه یافت؛ تا جایی که هر دو تیم بارها دروازه یک‌دیگر را به‌شکل جدی تهدید کردند و تیرک دروازه هم به لرزه در آمد اما باز هم با نتیجه تساوی، سرنوشت بازی به وقت‌های اضافی کشیده شد.

,

در اوقات معمول اضافی هم باز موقعیت‌های استقلالی‌ها با قدرناشناسی همراه بود تا ضربات پنالتی، تکلیف تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی جام حذفی را مشخص کند. قضاوت داور جوان این بازی هم در چند صحنه حساس با تردیدهای بسیاری مواجه بود.

,

استقلال صفر (۴)
گل: -

, استقلال صفر (۴), استقلال صفر (۴),
,

نساجی صفر (۵)
گل: -

, نساجی صفر (۵), نساجی صفر (۵),
,

ترکیب استقلال: علی‌رضا رضایی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده.
ترکیب نساجی: علی‌رضا حقیقی، سعید بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، صابر حردانی، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی و اکبر صادقی.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه