اخبار داغ

مدیرکل صداوسیمای فارس: لازمه راه‌اندازی رادیو جهرم پیگیری مسئولان شهرستان است

مدیرکل صداوسیمای فارس: لازمه راه‌اندازی رادیو جهرم پیگیری مسئولان شهرستان است
مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس گفت: راه اندازی رادیو شهری جهرم تلاش مسئولان این شهرستان را می طلبد تا با پیگیری مداوم این امر محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سیدمحمدتقی سهرابی در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم گفت: جهرم قابلیت های فراوان دارد و این امر وظیفه ما را برای پوشش و انعکاس مطلوب ظرفیت های شهرستان بیشتر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم,

وی با اشاره به زیرساخت های فنی مناسب در شهرستان جهرم افزود: دفتر خبر صداوسیمای جهرم مجهز و از استودیو قابل قبول تلویزیونی برخوردار است؛ این زیرساخت ها به ما کمک می کند تا بتوانیم بسیاری از برنامه ها، ظرفیت ها و اخبار شهرستان را منعکس کنیم.

,

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس با بیان اینکه تقویت نیروی انسانی در دفتر خبر شهرستان جهرم می تواند به انعکاس هر چه بهتر رویدادهای شهرستان کمک کند، بیان کرد: صداوسیما به تعهد خود در پوشش سیگنال شهرستان جهرم عمل کرده و از این پس باید تلاش کنیم تا کیفیت خوب سیگنال های تلویزیونی را به روستاها برسانیم.

,

وی با اشاره به امکان پخش برنامه های رادیویی از شهرستان جهرم گفت: اجازه راه اندازی مجدد رادیو جهرم به عهده سازمان صداوسیما بوده و از عهده مرکز فارس خارج است.

,

سهرابی خاطرنشان کرد: راه اندازی رادیو شهری جهرم تلاش مسئولان این شهرستان را می طلبد تا با پیگیری مداوم این امر محقق شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه