اخبار داغ

در داربی مازندرانی لیگ 1؛

منصور،تنهایی نساجی را شکست داد

منصور،تنهایی نساجی را شکست داد
هفته بیست سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر روز گذشته با برگزاری دیدار خونه به خونه و نساجی مازندران پیگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مازند اسپرت، هفته بیست سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر روز گذشته با برگزاری دیدار خونه به خونه و نساجی مازندران پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مازند اسپرت,

در این دیدار که عصر روز گذشته (سه شنبه 6 بهمن) راس ساعت 14 در استادیوم هفت تیر بابل برگزار شد، شاگردان اکبر میثاقیان با پیراهن قرمز و شاگردان سید کوروش موسوی با لباس سفید در این دیدار حاضر شدند.

در این دیدار تماشاگران دو تیم از ساعت ها قبل با حضور در ورزشگاه جو جالبی به این دیدار دادند تا نوید بخش یک دیدار مهیج باشیم .

در نیمه اول این دیدار شاگردان سید کوروش موسوی بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 11 این دیدار روی پاس زیبای شجاعیان، کاظمی در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که شوت این بازیکن گلزن با اختلاف کمی از کنار دروازه صادقی به بیرون رفت.

اما خیلی زود بابلی ها پاسخ این حمله ی نساجی را دادند و روی ارسال خوب میثاقیان ضربه سر باقری را به دنبال داشت که این ضربه سر با اختلاف کمی از گوشه دروازه به بیرون رفت.

شاگردان میثاقیان که ارسال از جناحین را در دستور کار قرار داده بودند ، بارها از این ترفند استفاده کردند اما با دفاع خوب مدافعین نساجی مواجه شدند. از طرفی هم شاگردان موسوی که به دنبال ایجاد ضد حمله بودند چندین بار ضدحملات خوبی را توسط شجاعیان و خداشناس ایجاد کردند.

در ادامه "امامیان" در میانه میدان صاحب توپ شد که با بیرون آمدن صادقی از درون دروازه شوت ناگهانی به سمت دروازه خونه به خونه زد که این شوت روی تور دروازه فرود امد تا هواداران نساجی را با این ضربه ناگهانی به وجد بیاورد.

بابلی ها که به دنبال گرفتن امتیاز در این دیدار خانگی بودند دست از حملات خود نکشیدند و باری دیگر روی ارسال از جناحین صاحب موقعیت خوب گلزنی شدند. در دقیقه 30 این دیدار ارسال از جناح راست دروازه نساجی، میرهانی هاشمی را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه سر این مدافع پیشتاخته را گلر نساجی را دریافت کرد تا این موقعیت هم برای بابلی ها به هدر برود.

در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار هم محمد غلامی روی ارسال عالی عباسی در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که با بی دقتی این موقعیت خوب را از دست داد تا آه از نهاد هواداران و کادر فنی خونه به خونه بالا برود.

در نیمه دوم بابلی ها بازی رو بهتر از حریف خود در دست گرفتند و عقب کشیدن زودهنگام نساجی در دقایقی از بازی سبب شد تا شاگردان میثاقیان راحت تر بازی را دنبال کنند.

برنامه بابلی ها روی ارسال از جناحین چندین بار دیگر هم موقعیت های خوبی را برای خونه به خونه ایجاد کرد.

در دقیقه 78 این دیدار محمد غلامی در موقعیت خوبی قرار گرفت که عیسی پرتو با خطای روی این بازیکن سبب شد تا داور این دیدار سوتش را به نشانه پنالتی به صدا در آورد و با اخراج عیسی پرتو نساجی را ده نفره کرد تا منصور تنهایی از روی نقطه پنالتی تک گل بازی را به ثمر برساند.

تلاش نساجی برای جبران این گل ثمری نداشت و در پایان شاگردان میثاقیان موفق شدند باخت دور رفت را جبران کردند و موفق شدند با تک گل منصور تنهایی نساجی را شکست دهند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 انتهای پیام/
,
 انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه