اخبار داغ

نهاوند و همدان بیشترین جوایز را به دست آوردند،

نفرات برتر جشنواره موسیقی سنتی فجر استان همدان معرفی شدند+ نتایج کامل

نفرات برتر جشنواره موسیقی سنتی فجر استان همدان معرفی شدند+ نتایج کامل
هجدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر استان همدان که در شهرستان نهاوند برگزار شد با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، با برگزاری مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر استان همدان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند به کار خود پایان داد و با حضور مسئولان به نفرات و گروه‌های برتر جوایز و لوح تقدیر جشنواره اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

در این جشنواره دوروزه 65 اثر به مرحله نهایی راه‌یافته بودند که در پایان نوازندگان همدان و نهاوند بیشترین جوایز را از آن خود کردند.

,

هجدهمین جشنواره موسیقی سنتی استان همدان در دو بخش تک‌نوازی و گروه نوازی با حضور نوازندگانی از سراسر استان همدان در نهاوند برگزار شد.

,

هیئت‌داوران این دوره از جشنواره بر عهده آقایان بهنام وادانی، سعید ثابت و فرهاد احمدی از تهران بود.

,

مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور رضا قیاسی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان، فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، حمیدوند فرماندار نهاوند و جمعی از علاقه‌مندان و مسئولان شهرستان نهاوند برگزار شد.

,

بر اساس رأی هیئت سه‌نفره داوران در بخش‌های مختلف این نتایج به دست آمد:

,

در بخش تک‌نوازی ساز سنتور مهیار بیات از همدان مقام اول، نیما گودرزی از نهاوند مقام دوم و علیرضا سعیدی و علی پور اقبالی هر دو از همدان مشترک سوم شدند.

,

در بخش ساز ویولن میلاد رضایی از نهاوند، مهرداد آهن چیان و محمدرضا صالحی هر دو از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

,

در تنبورنوازی مجتبی نوروزی و امیرحسین گلزاری هر دو از شهرستان همدان به ترتیب اول و دوم شدند و حسین مومیوند و وحید سلگی هر دو از نهاوند به‌طور مشترک سوم شدند.

,

در تک‌نوازی ساز تار سینا منتظری، سهیل چهل امیران و تارا پیراینده هر سه از همدان به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم این بخش را به دست آوردند.

,

در ساز کمانچه سهراب بحیرایی از شهرستان نهاوند مقام اول، بهنام بیات از همدان مقام دوم و حامد ربانی از همدان و احمد نوابی از نهاوند به‌طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

,

در تک‌نوازی ساز نی یاسر کلهر از نهاوند، اصلان طالبی از اسدآباد و امین شراعی از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.

,

در دف‌نوازی حسین احمدی نشاط از همدان، مهدی سیاوشی از نهاوند و صادق سنایی از همدان به ترتیب به‌عنوان مقام‌های اول تا سوم معرفی گردیدند.

,

در تنبک‌نوازی نیز پویان موسویان، احسان رسولی ثمر هر دو از شهرستان همدان و بهنام بهروزی و کامیار مهر آفرین هر دو از همدان به‌طور مشترک مقام سوم جشنواره را به دست آوردند.

,

در تک‌نوازی ساز سه‌تار نیز مهدی حیدریان، نادر مستقا هر دو از شهرستان همدان و مهدی رشیدی از شهرستان نهاوند موفق شدند در رده اول تا سوم قرار گیرند.

,

همچنین بر اساس نظر هیئت‌داوران در بخش آواز آقایان احمد طالبی از شهرستان همدان به‌عنوان مقام دوم و حمید محمد ظاهری از شهرستان تویسرکان مقام سوم را به دست آوردند؛ هیئت‌داوران در این بخش کسی را شایسته رتبه اول ندانست.

,

در بخش گروه نوازی نیز بر اساس رأی هیئت‌داوران گروه تمنا از همدان اول، گروه ارغوان از اسدآباد دوم و گروه راز دل از شهر همدان سوم شدند.

,

در مراسم پایانی این جشنواره از چند پیشکسوت موسیقی نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه