اخبار داغ

مدیر اموزش و پرورش بوکان:

94 درصد بوکانی ها از نعمت سواد برخوردار هستند

94 درصد بوکانی ها از نعمت سواد برخوردار هستند
رئیس آموزش و پرورش بوکان گفت: نرخ باسوادی در شهرستان بوکان 94 درصد است که امیدواریم با اقدامات انجام گرفته تا پایان امسال این آمار به 95 درصد افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کانی پرس ، مدیر آموزش وپرورش بوکان که مناسبت هفته معلم در مسجد جامع این شهر با مردم سخن می گفت ضمن تبریک فرا رسیده هفته معلم، روز کارگر و همچنین روز شورا از رشد بالای باسوادی مردم بوکان خبر داد و عنوان نمود:  جمعیت باسواد شهرستان بوکان با تلاش های بی وقفه اداره نهضت سواد آموزی و آموزش دهندگان به بیش از 94 درصد رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

احمد رحمانی افزود : جهش قابل توجه میزان رشد باسوادی در این شهرستان نشان دهنده پتانسیل های علمی این شهر در سطح منطقه است.

,

وی ادامه داد: خوشبختانه آهنگ رشد سواد آموزی در بوکان از شاخص کشور جلوتر رفته و این موفقیت در سایه زخمات دلسوزانه آموزشیاران نهضت سواد آموزی حاصل شده است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کشور با تمام توان در راستای ریشه کنی بیسوادی بسیج شده است، افزود: تاثیر ارتقاء سواد و کاهش بی سوادی در تمامی سطوح زندگی و آینده مردم بسیار مهم و سرنوشت ساز است و می تواند انقلاب را در مقابل تهیدید ها و ترفند های دشمنان بیمه کند.

,

رحمانی ادامه داد: خوشبخاته اکنون در بوکان شاهد انقلابی نو در باسوادی مردم حتی در دور دست ترین روستاهای این شهرستان هستیم و امید داریم طی چند سال آینده جشن ریشه کنی بی سوادی را در بوکان برگزار کنیم.

,

مدیر آموزش و پرورش بوکانخاطر نشان کرد: انشالله با همکاری همه مسئولان شهرستانی شاهد رشد 95 درصدی باسوادی مردم در پایان سال 95 باشیم..

,

وی در ادامه به مردم توصیه نمود در شناسایی، جذب وحضور بافراد بی سواد آموزش وپرورش واداره سواد آموزی را یاری نمایند . 

,

براساس نتایج سرشماری سال 1392 بیش از77درصد جمعیت 6 ساله و بالاتر شهرستان بوکان باسواد و 22 درصد بقیه بی سواد بودند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه