بازدید فرمانده نهاجا از پایگاه هوایی بندرعباس
فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز از پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندر عباس بازدید کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر «حسن شاهصفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز از پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس بازدید و در بدو ورود ضمن حضور در یادمان شهدای گمنام این پایگاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,امیر شاهصفی طی جلسهای با فرماندهان و خلبانان پایگاه شهید عبدالکریمی ضمن توصیههای لازم، در جریان میزان آمادگی این پایگاه قرار گرفت.
,همچنین امیر شاه صفی با حضور در قسمتهای مختلف این پایگاه از جمله متل پرواز، بخش فاوا، بیمارستان و پست فرماندهی، توان رزمی و عملیاتی پایگاه را ارزیابی کرد.
,
منبع: دفاع پرس
, منبع: دفاع پرس]
ارسال دیدگاه