نامه برجامی ظریف به همتایان
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: محمدجواد ظریف در نامه تفصیلی به همتایان خود آخرین وضعیت برجام پس از خروج یکجانبه آمریکا از آن را تشریح کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی امروز- چهارشنبه- افزود: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این نامه ها به همتایان خود در سایر کشورها، تداوم رویکرد تحریک آمیز و غیرقانونی دولت ایالات متحده آمریکا در تخریب این توافق بین المللی (برجام) را نیز تشریح کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,قاسمی ادامه داد: این نامه مهم توسط برخی فرستادگان ویژه و نیز سفیران جمهوری اسلامی ایران در اختیار وزیران امور خارجه دیگر کشورها قرار می گیرد.
]
ارسال دیدگاه