حجت الاسلام صدیقی:

نمی‌شود تحریم رفع نشود و سرمان را هم خم کنیم بگوییم بر سر ما بزنید/ این ذلّت دنیا و آخرت است

نمی‌شود تحریم رفع نشود و سرمان را هم خم کنیم بگوییم بر سر ما بزنید/ این ذلّت دنیا و آخرت است
اگر بنا باشد تحریم‌ها از بین نرود و ما هم سرمان را خم کنیم و بگوییم بر سر ما بزنید، این، ذلّت دنیا و آخرت را به دنبال دارد. نه عقل، وجدان و خدا چنین چیزی را می‌پذیرد، و نه رهبری آزاده‌ی ما، هرگز تحمل خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام‌جمعه موقّت تهران که در مراسم راهپیمایی روز قدس با اشاره به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ»، اظهار داشت: خداوند در قرآن، تکلیف مؤمنین را برای قوی شدن، به روشنی مشخص کرده است.

وی، یکی از مؤلفه‌های قدرت کشور را پیشرفت هسته‌ای عنوان کرد و افزود: پیشرفت هسته‌ای، در مسائل پزشکی و صنعتی بسیار مهم است.

صدیقی با بیان اینکه صنعت هسته‌ای به عنوان یک ضرورت، در دنیا مطرح است، تصریح کرد: ما نباید از قافله دنیا در این زمینه، عقب بمانیم.

وی افزود: عقب‌نشینی در پیشرفت علمی، به این معنی است که ارباب، صلاح نمی‌داند ما عالم شویم، و ما پذیرفته‌ایم.

امام‌جمعه موقّت تهران، مذاکرات هسته‌ای را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه مسئولین ما فکر می‌‌کردند با مذاکره، تحریم از بین می‌رود، خاطرنشان کرد: اگرچه یک عقب‌نشینی خلاف شأن نظام و انقلاب انجام شد، امّا این بدان دلیل بود که آنها اصرار داشتند و مقام معظّم رهبری هم برای اینکه مشت دشمن را باز کنند و مردم ببینند که مذاکره در رفع تحریم‌ها مؤثر نیست، محدودیت ۱۵ ساله‌ برنامه هسته‌ای را قبول کردند، اما به شرط اینکه تحریم‌ها رفع شود.

صدیقی ادامه داد: حالا اگر بنا باشد تحریم‌ها از بین نرود و ما هم سرمان را خم کنیم و بگوییم بر سر ما بزنید، این، ذلّت دنیا و آخرت را به دنبال دارد. نه عقل، وجدان و خدا چنین چیزی را می‌پذیرد، و نه رهبری آزاده‌ی ما، هرگز تحمل خواهند کرد.
انتهای پیام/ط

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام‌جمعه موقّت تهران که در مراسم راهپیمایی روز قدس با اشاره به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ»، اظهار داشت: خداوند در قرآن، تکلیف مؤمنین را برای قوی شدن، به روشنی مشخص کرده است.

وی، یکی از مؤلفه‌های قدرت کشور را پیشرفت هسته‌ای عنوان کرد و افزود: پیشرفت هسته‌ای، در مسائل پزشکی و صنعتی بسیار مهم است.

صدیقی با بیان اینکه صنعت هسته‌ای به عنوان یک ضرورت، در دنیا مطرح است، تصریح کرد: ما نباید از قافله دنیا در این زمینه، عقب بمانیم.

وی افزود: عقب‌نشینی در پیشرفت علمی، به این معنی است که ارباب، صلاح نمی‌داند ما عالم شویم، و ما پذیرفته‌ایم.

امام‌جمعه موقّت تهران، مذاکرات هسته‌ای را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه مسئولین ما فکر می‌‌کردند با مذاکره، تحریم از بین می‌رود، خاطرنشان کرد: اگرچه یک عقب‌نشینی خلاف شأن نظام و انقلاب انجام شد، امّا این بدان دلیل بود که آنها اصرار داشتند و مقام معظّم رهبری هم برای اینکه مشت دشمن را باز کنند و مردم ببینند که مذاکره در رفع تحریم‌ها مؤثر نیست، محدودیت ۱۵ ساله‌ برنامه هسته‌ای را قبول کردند، اما به شرط اینکه تحریم‌ها رفع شود.

صدیقی ادامه داد: حالا اگر بنا باشد تحریم‌ها از بین نرود و ما هم سرمان را خم کنیم و بگوییم بر سر ما بزنید، این، ذلّت دنیا و آخرت را به دنبال دارد. نه عقل، وجدان و خدا چنین چیزی را می‌پذیرد، و نه رهبری آزاده‌ی ما، هرگز تحمل خواهند کرد.
انتهای پیام/ط
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه