واعظی: برای تفریح به توچال نرفتیم

واعظی: برای تفریح به توچال نرفتیم
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در واکنش به گرانی‌های اخیر بازار ارز اظهار داشت: انشاءالله درست می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود واعظی رئیس دفتر رییس جمهور عصر امروز در حاشیه ختم مرحوم حجت‌الاسلام حسینی موسوی در جمع خبرنگاران درباره نامه رئیُ جمهور به اتحادیه اروپا گفت:نامه روحانی به اتحادیه اروپا راجع به برجام بوده است و اگر قرار بود منتشر می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس  دفتر رئیس جمهور ادامه داد: این نامه بعد از خروج آمریکا از برجام داده شده است.

واعظی درباره حواشی عکس منتشر شده از وی و روحانی در توچال گفت: ما توچال برای تفریح نرفتیم. روز جمعه ۶ صبح کوه رفتیم این اولین بار هم نیست و وقت‌هایی روز جمعه به کوه می‌رویم. چرا باید انتقاد شود؟ آیا اینکه کسی ۶ صبح به کوه برود اشکال دارد؟

وی درباره گرانی‌های اخیر بازار ارز و دلار گفت: انشاءالله درست می‌شود.

,

رئیس  دفتر رئیس جمهور ادامه داد: این نامه بعد از خروج آمریکا از برجام داده شده است.

,

واعظی درباره حواشی عکس منتشر شده از وی و روحانی در توچال گفت: ما توچال برای تفریح نرفتیم. روز جمعه ۶ صبح کوه رفتیم این اولین بار هم نیست و وقت‌هایی روز جمعه به کوه می‌رویم. چرا باید انتقاد شود؟ آیا اینکه کسی ۶ صبح به کوه برود اشکال دارد؟

,

وی درباره گرانی‌های اخیر بازار ارز و دلار گفت: انشاءالله درست می‌شود.

,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه