ظریف وین را به مقصد تهران ترک کرد
وزیر امور خارجه کشورمان پس از پایان کمیسیون مشترک برجام، وین را به مقصد تهران ترک کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و هیات همراه که برای شرکت در اولین نشست کمیسیون مشترک برجام پس از خروج آمریکا به وین سفر کرده بود به تهران بازگشت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,گفتنی است، در این سفر ظریف با همتایان چینی، روسی و طرف های اروپایی مشارکت کننده در توافق هستهای دیدار و در خصوص شرایط ادامه برجام در صورت تامین منافع ایران در قالب آن، گفتگو کرد.
,منبع: مهر
]
ارسال دیدگاه