تشکر مرعشی از حرف نزدن مقامات دولت!
حسین مرعشی طی اظهاراتی گفته است: از مقامات دولت تشکر هم میکنیم که کمتر صحبت میکنند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مرعشی، فعال اصلاحطلب و از اعضای حزب کارگزاران سازندگی در گفتوگو با ایلنا، در خصوص نقدهایی که در مورد سکوت رئیسجمهور و بعضی از افراد در هیات دولت مطرح میشود، اظهار داشت: به اعتقاد من خیلی هم خوب است که مسئولان در دولتسخن نمیگویند. به تشخیص من هرچه مسئولان کمتر سخن بگویند، بهتر است. ما از آنها تشکر هم میکنیم که کمتر صحبت میکنند!
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی میافزاید: جامعه در حال حاضر به حرف مسئولان اعتماد ندارد و هرچه آنها کمتر صحبت کنند بهتر است.
]
ارسال دیدگاه