موضع گیری فرمانده ارتش آمریکا علیه سپاه قدس

موضع گیری فرمانده ارتش آمریکا علیه سپاه قدس
فرمانده نظامیان آمریکایی در خاورمیانه در پیامی ادعا‌های نخ نما شده‌ای را علیه سپاه قدس ایران مطرح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر؛ فرمانده مرکزی ارتش آمریکا در صفحه توئیتر خود در پیامی به نقل از «جوزف وتل» فرمانده نظامیان آمریکایی در خاورمیانه، سپاه قدس ایران و فرمانده آن را متهم به انجام کارزار توسعه طلبانه در خاورمیانه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در ادامه این پیام آمده است: این فعالیت‌های مخرب و بی‌ثبات کننده امنیت و ثبات منطقه را به خطر می‌اندازد و به نفع مردم ایران نیست.

چندی قبل نیز «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا ادعا‌های مشابهی را علیه ایران مطرح کرده بود.

,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه