با یک بازیکن کمتر
کاروان پرسپولیس راهی قطر شد
کاروان تیم پرسپولیس برای بازی مقابل الدحیل قطر راهی این کشور شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با 19 بازیکن تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,حمیدرضا گرشاسبی و محمدرضا حاجیبیگی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم در این سفر سرخپوشان را همراهی میکنند.
همچنین حمیدرضا طاهرخانی به دلیل مشکل نداشتن پاسپورت از این سفر جا ماند اما امشب راهی قطر خواهد شد.
انتهای پیام/ا
حمیدرضا گرشاسبی و محمدرضا حاجیبیگی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم در این سفر سرخپوشان را همراهی میکنند.
,همچنین حمیدرضا طاهرخانی به دلیل مشکل نداشتن پاسپورت از این سفر جا ماند اما امشب راهی قطر خواهد شد.
,انتهای پیام/ا
,]
ارسال دیدگاه