اسکیت به رشته اصلی مدارس تبدیل میشود
رئیس فدراسیون اسکیت با اشاره به تلاش برای توسعه همگانی اسکیت در کشور گفت: در این راستا اسکیت به رشته اصلی مدارس تبدیل میشود.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن محمدرضایی عصر یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اردبیل افزود: در خصوص ورزش دانش آموزی حلقه ارتباطی بین فدراسیون و آموزش و پرورشطی سال های گذشته قطع شده بود اما این حلقه امروز متصل شده که می تواند روند توسعه همگانی این رشته را تسریع بخشد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به تفاهم نامه های مشترک بین فدراسیون اسکیت و آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته اسکیت به عنوان رشته مصوبه آموزش و پرورش و مدارش شناخته شود.
رئیس فدراسیون اسکیت با بیان اینکه امروزه این رشته مورد توجه جامعه و بدنه ورزش کشور قرار گرفته است، یادآور شد: ورزش اسکیت یک ورزش خانوادگی بوده و والدین درگیر این رشته می شوند، بنابراین ضروری است توجه جدی به این رشته صورت گیرد.
وی در این خصوص توسعه زیرساخت های اسکیت در کشور را ضروری دانست و از تلاش برای ایجاد یک پیست استاندارد در تمام استان های کشور در آینده خبر داد.
محمدرضایی با اشاره به برنامه ریزی برای ساخت پیست استاندارد اسکیت در اردبیل بیان داشت: اعتبارات مناسبی در این زمینه جذب شده و بزودی ساخت این مجموعه بزرگ آغاز خواهد شد، کار سختی است که در اردبیل محقق شده و ما امیدواریم این مهم در تمام استان ها اجرایی شود.
وی با تاکید بر اینکه استان اردبیل می تواند با این اقدامات به قطب ورزش اسکیت کشور تبدیل شود، عنوان کرد: این دور از دسترس نیست، ضمن اینکه برای توسعه همگانی و قهرمانی این رشته باید بخش خصوصی در اردبیل ورود کرده و مشارکت کند.
به گفته محمدرضایی، عمر فدراسیون اسکیت در کشور ۱۲ سال بیشتر نیست و نباید با برخی غدراسیون ها که حتی تا ۱۰۰ سال قدمت دارند مقایسه شود.
,
وی با اشاره به تفاهم نامه های مشترک بین فدراسیون اسکیت و آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته اسکیت به عنوان رشته مصوبه آموزش و پرورش و مدارش شناخته شود.
,
رئیس فدراسیون اسکیت با بیان اینکه امروزه این رشته مورد توجه جامعه و بدنه ورزش کشور قرار گرفته است، یادآور شد: ورزش اسکیت یک ورزش خانوادگی بوده و والدین درگیر این رشته می شوند، بنابراین ضروری است توجه جدی به این رشته صورت گیرد.
,
وی در این خصوص توسعه زیرساخت های اسکیت در کشور را ضروری دانست و از تلاش برای ایجاد یک پیست استاندارد در تمام استان های کشور در آینده خبر داد.
,
محمدرضایی با اشاره به برنامه ریزی برای ساخت پیست استاندارد اسکیت در اردبیل بیان داشت: اعتبارات مناسبی در این زمینه جذب شده و بزودی ساخت این مجموعه بزرگ آغاز خواهد شد، کار سختی است که در اردبیل محقق شده و ما امیدواریم این مهم در تمام استان ها اجرایی شود.
,
وی با تاکید بر اینکه استان اردبیل می تواند با این اقدامات به قطب ورزش اسکیت کشور تبدیل شود، عنوان کرد: این دور از دسترس نیست، ضمن اینکه برای توسعه همگانی و قهرمانی این رشته باید بخش خصوصی در اردبیل ورود کرده و مشارکت کند.
,
به گفته محمدرضایی، عمر فدراسیون اسکیت در کشور ۱۲ سال بیشتر نیست و نباید با برخی غدراسیون ها که حتی تا ۱۰۰ سال قدمت دارند مقایسه شود.
,
منبع: مهر
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه