علی بهار مست سرپرست باشگاه سپیدرود شد

علی بهار مست سرپرست باشگاه سپیدرود شد
علی بهار مست دوباره سرپرستی باشگاه سپیدرود را بر عهده گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از باشگاه سپیدرود، علی بهار مست از سوی مالک و مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد و جایگزین افشین ناظمی در این تیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بهار مست سرپرستی شهرداری رشت را برعهده دارد و در فصل گذشته هم عهده‌دار سرپرستی باشگاه سپیدرود بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه