بیاطلاعی بابادی از استعفای ویسی!
مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان از استعفای عبدالله ویسی ابراز بی اطلاعی کرد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله ویسی به دلیل مسائل و مشکلات موجود تصمیم گرفت از سمت خوداستعفا کند و این خبر را اعلام کرد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در همین رابطه کیوان بابادی گفت: اطلاعی از این موضوع نداردم و تا به این لحظه استعفایی از ویسی به دست او نرسیده است. نمیدانم آیا او به رئیس هیأت مدیره استعفا داده یا نه اما چیزی به من اعلام نکرده است.
وی افزود: قرار است امشب جلسه هیأت مدیره برگزار شود و در این جلسه در مورد این موضوع صحبت میکنیم.
,
در همین رابطه کیوان بابادی گفت: اطلاعی از این موضوع نداردم و تا به این لحظه استعفایی از ویسی به دست او نرسیده است. نمیدانم آیا او به رئیس هیأت مدیره استعفا داده یا نه اما چیزی به من اعلام نکرده است.
,
وی افزود: قرار است امشب جلسه هیأت مدیره برگزار شود و در این جلسه در مورد این موضوع صحبت میکنیم.
,
منبع: فارس
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه