نامه قدردانی روحانی از وزیر سابق اقتصاد
رئیس جمهور طی نامهای از زحمات کرباسیان وزیر سابق اقتصاد قدردانی کرد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجتالاسلام روحانی رئیس جمهور، طی نامهای از زحمات و خدمات مسعود کرباسیان در مدت تصدی مسئولیت "وزارت امور اقتصادی و دارایی" تشکر و قدردانی کرد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
متن نامه حجت الاسلام روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر مسعود کرباسیان
بدینوسیله از زحمات و خدمات جناب عالی در مدت تصدی مسئولیت "وزارت امور اقتصادی و دارایی" تشکر و قدردانی مینمایم.
تداوم بهره مندی از خدمات و تجربیات ارزشمند شما در دولت تدبیر و امید مورد انتظار است.
از خداوند متعال سلامتی و استمرار توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، خواستارم.
,
,
متن نامه حجت الاسلام روحانی به این شرح است:
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
جناب آقای دکتر مسعود کرباسیان
,
بدینوسیله از زحمات و خدمات جناب عالی در مدت تصدی مسئولیت "وزارت امور اقتصادی و دارایی" تشکر و قدردانی مینمایم.
,
تداوم بهره مندی از خدمات و تجربیات ارزشمند شما در دولت تدبیر و امید مورد انتظار است.
,
از خداوند متعال سلامتی و استمرار توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، خواستارم.
,
منبع: تسنیم
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه