نامه قدردانی روحانی از وزیر سابق اقتصاد

نامه قدردانی روحانی از وزیر سابق اقتصاد
رئیس جمهور طی نامه‌ای از زحمات کرباسیان وزیر سابق اقتصاد قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور، طی نامه‌ای از زحمات و خدمات مسعود کرباسیان در مدت تصدی مسئولیت "وزارت امور اقتصادی و دارایی" تشکر و قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

متن نامه حجت الاسلام روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود کرباسیان

 بدینوسیله از زحمات و خدمات جناب عالی در مدت تصدی مسئولیت "وزارت امور اقتصادی و دارایی" تشکر و قدردانی می‌نمایم.

تداوم بهره مندی از خدمات و تجربیات ارزشمند شما در دولت تدبیر و امید مورد انتظار است.

از خداوند متعال سلامتی و استمرار توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، خواستارم.

,

 

,

متن نامه حجت الاسلام روحانی به این شرح است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

جناب آقای دکتر مسعود کرباسیان

,

 بدینوسیله از زحمات و خدمات جناب عالی در مدت تصدی مسئولیت "وزارت امور اقتصادی و دارایی" تشکر و قدردانی می‌نمایم.

,

تداوم بهره مندی از خدمات و تجربیات ارزشمند شما در دولت تدبیر و امید مورد انتظار است.

,

از خداوند متعال سلامتی و استمرار توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، خواستارم.

,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه