وزیر دادگستری: کار بر زمین‌ مانده زیاد است

وزیر دادگستری: کار بر زمین‌ مانده زیاد است
وزیر دادگستری بابیان اینکه هنوز وسط راه هستیم و خیلی کار بر زمین‌مانده داریم گفت: از این گردنه با وحدت و همراهی عبور خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علیرضا آوایی عصر امروز در حاشیه افتتاح گازرسانی به شهر درب گنبد اظهار داشت: تشکر صمیمانه می‌شود از کارکنان اداره گاز استان که این کار بسیار ارزشمند را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: باید قدر این خدمات باشید چرا که مردم را امیدوار به زندگی می‌کنید که این‌کاره‌ای بزرگی است؛ کمتر کسی می‌گوید چه‌کارهایی انجام‌شده چرا که حتماً وسط راه هستیم و خیلی کار بر زمین‌مانده داریم ولی آنچه در این دولت دیده‌ام وقت، تلاش و برنامه‌ریزی می‌شود تا بخشی از مشکلاتی که پیش‌آمده را حل کنیم.

وزیر دادگستری عنوان کرد: همه باید دعا کنیم کشورمان از دست اشرار و دشمنی که خیلی مشکلات برای خیلی از کشورها ایجاد کرده از جمله ایران نجات دهد و از این گردنه نیز با وحدت و همراهی همدیگر عبور خواهیم کرد.

,

وی افزود: باید قدر این خدمات باشید چرا که مردم را امیدوار به زندگی می‌کنید که این‌کاره‌ای بزرگی است؛ کمتر کسی می‌گوید چه‌کارهایی انجام‌شده چرا که حتماً وسط راه هستیم و خیلی کار بر زمین‌مانده داریم ولی آنچه در این دولت دیده‌ام وقت، تلاش و برنامه‌ریزی می‌شود تا بخشی از مشکلاتی که پیش‌آمده را حل کنیم.

,

وزیر دادگستری عنوان کرد: همه باید دعا کنیم کشورمان از دست اشرار و دشمنی که خیلی مشکلات برای خیلی از کشورها ایجاد کرده از جمله ایران نجات دهد و از این گردنه نیز با وحدت و همراهی همدیگر عبور خواهیم کرد.

,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه