وزیر کشور: آمریکا اگر خواهان مذاکره است باید به برجام برگردد

وزیر کشور: آمریکا اگر خواهان مذاکره است باید به برجام برگردد
وزیر کشور گفت: آمریکا اگر خواهان مذاکره است باید به برجام برگردد و از ملت ایران بابت هزینه‌هایی که ایجاد کرده عذرخواهی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز در هفتمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه، اظهار داشت: آمریکا باید به برجام بازگردد و این به‌معنای قبول برجام نیست، بلکه مفهوم آن عمل به تعهدات توسط آمریکا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه مذاکره با کشوری که به هیچ تعهدی پایبند نیست بی‌معنی است، یادآور شد: آمریکا اگر خواهان مذاکره است باید به برجام برگردد و از ملت ایران بابت هزینه‌هایی که  ایجاد کرده عذرخواهی کند.

وزیر کشور با اشاره به حرکت جمهوری اسلامی بر مبنای اصول و قواعد انقلاب طی چهار دهه اخیر، افزود: ما در نظام بین‌الملل قواعد را رعایت می‌کنیم و اگر به‌دنبال کاهش نفوذ ما در منطقه هستید، چرا از دولت‌های پشتیبان تروریست حمایت می‌کنید؟

وی با تاکید بر اینکه ما قصد مداخله در امور داخلی هیچ کشوری را نداریم و حضور ایران بر مبنای مناسبات بین‌المللی است، عنوان کرد: استقلال و آزادی یادگار شهدا و برای ما به‌عنوان کمال و غایت مطرح بوده است.

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه فشار بر جمهوری اسلامی برای دست نیافتن به علومی است که خط قرمز آنان است، متذکر شد: تلاش می‌کنند جمهوری اسلامی ایران در مباحث منطقه‌ای ورود پیدا نکند و در توازن منطقه‌ای نقش‌آفرینی نکند.

وزیر کشور با طرح این پرسش که دخالت شما در مورد جمهوری اسلامی ایران با اجازه چه کسی است؟، تصریح کرد: ما در یک سازمان بین‌المللی توافق و تعهد کرده‌ایم و آمریکا در مقابل همه این توافق‌نامه را پذیرفته که در میان بهت همه دولت‌ها و مردم، برخلاف تمام قوانین بین‌المللی بعدا از این تعهد عدول کرده و عدم تعهد خود را به همه نشان داد.

,

وی با اشاره به اینکه مذاکره با کشوری که به هیچ تعهدی پایبند نیست بی‌معنی است، یادآور شد: آمریکا اگر خواهان مذاکره است باید به برجام برگردد و از ملت ایران بابت هزینه‌هایی که  ایجاد کرده عذرخواهی کند.

,

وزیر کشور با اشاره به حرکت جمهوری اسلامی بر مبنای اصول و قواعد انقلاب طی چهار دهه اخیر، افزود: ما در نظام بین‌الملل قواعد را رعایت می‌کنیم و اگر به‌دنبال کاهش نفوذ ما در منطقه هستید، چرا از دولت‌های پشتیبان تروریست حمایت می‌کنید؟

,

وی با تاکید بر اینکه ما قصد مداخله در امور داخلی هیچ کشوری را نداریم و حضور ایران بر مبنای مناسبات بین‌المللی است، عنوان کرد: استقلال و آزادی یادگار شهدا و برای ما به‌عنوان کمال و غایت مطرح بوده است.

,

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه فشار بر جمهوری اسلامی برای دست نیافتن به علومی است که خط قرمز آنان است، متذکر شد: تلاش می‌کنند جمهوری اسلامی ایران در مباحث منطقه‌ای ورود پیدا نکند و در توازن منطقه‌ای نقش‌آفرینی نکند.

,

وزیر کشور با طرح این پرسش که دخالت شما در مورد جمهوری اسلامی ایران با اجازه چه کسی است؟، تصریح کرد: ما در یک سازمان بین‌المللی توافق و تعهد کرده‌ایم و آمریکا در مقابل همه این توافق‌نامه را پذیرفته که در میان بهت همه دولت‌ها و مردم، برخلاف تمام قوانین بین‌المللی بعدا از این تعهد عدول کرده و عدم تعهد خود را به همه نشان داد.

,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه